Budúci týždeň sa rozbieha záverečná séria predsezónnych testov na legendárnom anglickom okruhu Silverstone. Držiteľ titulu z prvého ročníka Francúzsko využije služieb skúseného...
Loic Duval nie je v kokpite pretekárskeho špeciálu A1GP novou tvárou. V poslednej sezóne štartoval osem krát a najlepší výsledok si odniesol z Nového Zélandu, kde dorazil do cieľa na druhom mieste. 25-ročný Francúz dostal od svojho národného tímu ďalšiu príležitosť v podobe práce v roli pilota na predsezónnych testoch v Silverstone. Zatiaľ ale nie je jasné, akú rolu zohrá priamo počas pretekárskych víkendov, kde sa v prvom rade počíta s pomocou Nicolasa Lapierra.
Tie sú na programe 18. a 19.9.2007. Loic Duval však nebude jediným Francúzom jazdiacim budúci víkend v Silverstone. Tím Francúzska by mal do kokpitu posadiť zároveň Nicolasa Prosta a nováčika Guillame Moreaua. U syna exšampióna Formuli 1 je pozícia v tíme počas sezóny jasná. Prost bude druhým pilotom, ktorý bude zohrávať úlohu najmä počas testov nováčikov. Moreau je známy najmä z úspešného pôsobenia vo svetovej sérii Formuli Renault.
Foto: A1 Grand Prix Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?