BELGICKO, 2.PRETEKY: Ukážkové súboje od štatu až po cieľ boli k videniu na legendárnom belgickom okruhu. Indický pretekár musel dlho hľadať priestor, kde predbehnúť svojho súpera Souceka.
Ešte pred štartom v zavádzacom kole predčasne odstúpil Ricarda Risattiho, ktorý dostal hodiny. Pilot tímu Trident Racing vyletel mimo trať spoločne s Timom Glockom, ktorý sa nestihol jeho nekontrolovanému autu vyhnúť a narazil do bariéry.
Z pole position štartujúci Ho-pin Tung nemal ideálny štart a uvoľnil tak cestu Chandhokovi. Andy Soucek však odštartoval ešte lepšie a v zákrute La Source sa dostal do vedenia. Indický pretekár sa snažil dostať pred svojho súpera ako to len šlo, ale Španiel v službách tímu DPR bránil svoju pozíciu celých 11 kôl, kým sa Chandhokovi predsa nepodarilo dostať do vedenia, ktoré si udržal až do cieľa.
Prvé tesné víťazstvo Karuna Chandhoka patrične potešilo, pretože do cieľa prišiel iba s 1,5 sekundovým nádskokom pred Andy Souckom. Tretí napokon preťal cieľovú čiaru Luca di Grassi.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?