BELGICKO, 2.PRETEKY: Ukážkové súboje od štatu až po cieľ boli k videniu na legendárnom belgickom okruhu. Indický pretekár musel dlho hľadať priestor, kde predbehnúť svojho súpera Souceka.
Ešte pred štartom v zavádzacom kole predčasne odstúpil Ricarda Risattiho, ktorý dostal hodiny. Pilot tímu Trident Racing vyletel mimo trať spoločne s Timom Glockom, ktorý sa nestihol jeho nekontrolovanému autu vyhnúť a narazil do bariéry.
Z pole position štartujúci Ho-pin Tung nemal ideálny štart a uvoľnil tak cestu Chandhokovi. Andy Soucek však odštartoval ešte lepšie a v zákrute La Source sa dostal do vedenia. Indický pretekár sa snažil dostať pred svojho súpera ako to len šlo, ale Španiel v službách tímu DPR bránil svoju pozíciu celých 11 kôl, kým sa Chandhokovi predsa nepodarilo dostať do vedenia, ktoré si udržal až do cieľa.
Prvé tesné víťazstvo Karuna Chandhoka patrične potešilo, pretože do cieľa prišiel iba s 1,5 sekundovým nádskokom pred Andy Souckom. Tretí napokon preťal cieľovú čiaru Luca di Grassi.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?