BELGICKO, 2.PRETEKY: Ukážkové súboje od štatu až po cieľ boli k videniu na legendárnom belgickom okruhu. Indický pretekár musel dlho hľadať priestor, kde predbehnúť svojho súpera Souceka.
Ešte pred štartom v zavádzacom kole predčasne odstúpil Ricarda Risattiho, ktorý dostal hodiny. Pilot tímu Trident Racing vyletel mimo trať spoločne s Timom Glockom, ktorý sa nestihol jeho nekontrolovanému autu vyhnúť a narazil do bariéry.
Z pole position štartujúci Ho-pin Tung nemal ideálny štart a uvoľnil tak cestu Chandhokovi. Andy Soucek však odštartoval ešte lepšie a v zákrute La Source sa dostal do vedenia. Indický pretekár sa snažil dostať pred svojho súpera ako to len šlo, ale Španiel v službách tímu DPR bránil svoju pozíciu celých 11 kôl, kým sa Chandhokovi predsa nepodarilo dostať do vedenia, ktoré si udržal až do cieľa.
Prvé tesné víťazstvo Karuna Chandhoka patrične potešilo, pretože do cieľa prišiel iba s 1,5 sekundovým nádskokom pred Andy Souckom. Tretí napokon preťal cieľovú čiaru Luca di Grassi.
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?