ASSEN - 2.TRÉNING: Zahrievacia pätnásťminútovka stačila pilotovi stajne Conquest Racing na pokorenie nie len hranice minúty a dvadsať sekúnd, ale aj svojich súperov.
Krátka príprava pred prvým kvalifikačným kolom sa niesla v častom striedaní lídra vo výsledkovej tabuľke. Zatiaľ čo Justina Wilsona podobne, ako v prvom tréningu trápili technické problémy na monoposte, inak tomu nebolo ani teraz, avšak do skupiny smoliarov s technikou sa pridal aj víťaz rannej rozjazdy Sebastien Bourdais.
Tréning, ktorý našťastie nepoznačilo žiadne prerušenie napokon najlepším časom pod minútu a dvadsať sekúnd zdolali iba dvaja piloti Jan Heylen a Graham Rahal, ktorému sa darilo už ráno.
Menej skúsený pilot stajne Newman/Haas/Lanigan sa tak spoločne s Heylenom stávajú hlavnými favoritmi na poistenie prvej rady na štate. Do výsledkov však ešte môže zasiahnúť počasie, pretože v posledných minútach tréningu bolo prítomnými spatrené menšie mrholenie.
Foto: Mi-Jack Conquest Racing
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?