V šampionátu GP2 jsou střídání a náhrady celkem běžné, tentokrát je na pořadu dne tým Trident Racing a jeho pilot Pastor Maldonado, který si zlomil při tréninku na poslední čtyři závody sezony klíční kost při pádu z kola.
Nepůjde zřejmě o sádru, ale dlaha jezdce nemine a osmý tým průběžného pořadí musel hledat náhradu. Šéf Alessandro Alunni Bravi sáhl po argentinském temperamentu.
V Turecku se v barvách stáje představí Ricardo Risatti, který v loňském roce triumfoval ve španělském šampionátu Formule 3 a na začátku roku testoval monopost GP2.
„V první řadě jsou naše myšlenky u Pastora, který řídil bravurně náš vůz při vítězství v Monaku a dalších velkých závodech v Británii a Německu. Přejeme mu brzké uzdravení a čekáme ho zpět co možná nejdříve. Jsem rád, že jsem měl možnost angažovat Ricarda, neboť se na začátku roku ukázal při testech pro Racing Engineering ve velmi dobrém světle."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?