V šampionátu GP2 jsou střídání a náhrady celkem běžné, tentokrát je na pořadu dne tým Trident Racing a jeho pilot Pastor Maldonado, který si zlomil při tréninku na poslední čtyři závody sezony klíční kost při pádu z kola.
Nepůjde zřejmě o sádru, ale dlaha jezdce nemine a osmý tým průběžného pořadí musel hledat náhradu. Šéf Alessandro Alunni Bravi sáhl po argentinském temperamentu.
V Turecku se v barvách stáje představí Ricardo Risatti, který v loňském roce triumfoval ve španělském šampionátu Formule 3 a na začátku roku testoval monopost GP2.
„V první řadě jsou naše myšlenky u Pastora, který řídil bravurně náš vůz při vítězství v Monaku a dalších velkých závodech v Británii a Německu. Přejeme mu brzké uzdravení a čekáme ho zpět co možná nejdříve. Jsem rád, že jsem měl možnost angažovat Ricarda, neboť se na začátku roku ukázal při testech pro Racing Engineering ve velmi dobrém světle."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?