Čerstvý šampión sprievodného seriálu Champ Car Atlantic sa domnieva, že jeho triumf mu pomôže k ľahšiemu prestupu do najvyššej triedy.
Tak ako u F1 existuje sprievodný seriál Grand Prix 2, tak aj Champ Car má po svojom boku svoj "výchovný" šampionát Atlantic. Práve počas posledného podujatia na Road America sa udialo posledné kolo tohto sprievodného seriálu.
Celkovým šampiónom sa v tejto kategórii stal Mexičan Raphael Matos, vďaka čomu obdržal za víťazstvo šek na dva milióny dolárov. Okrem toho má veľkú šancu prestúpiť do seriálu Champ Car, kde sa intenzívne snaží dostať do niektorých z tímov Dale Coyne, Conquest, alebo PKV Racing.
"Budúci rok chcem samozrejme pretekať v Champ Car," povedal Matos počas víťazného víkendu. "Hovoril som s viacerými tímami a myslím si, že to vyzerá celkom dobre. Dúfame, že sa budeme môcť zúčastniť testov a potvrdiť zmluvu."
Minuloročnému víťazovi seriálu Atlantic Simonovi Pagenaudovi sa podarilo získať v súčasnej sezóne sedadlo v tíme Australia a úspešne sa drží v lepšej polovici štartovného poľa. Takže nádeje u Raphaela sú takisto vysoké.
Foto: Walker Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?