Taký je aspoň názor fanúšikov A1GP, ktorí sa zapojili do hlasovania na oficiálnej stránke šampionátu.
Presnejšie takzvaná A1GP Fun Zone, ktorá je súčasťou oficiálnej stránky vypočula pomocou ankety názory priaznivcov tohto športu. Na otázku, ktorý tím by sa mohol umiestniť v nasledujúcej sezóne 2006/2007 v prvej desiatke sa nevenovala pozornosť favorizovaným tímom, ale naopak tímom, ktorím sa v poslednej sezóne nedarilo a skončili práve za touto hranicou.
Najväčšiu priazeň si zaslúžil tím Libanonu a to najmä po tom, čo si držiteľ licencie tohto štátu zaobstaral nový tím a do kokpitu pravdepodobne usadne nový nádejný pilot Khalil Beshir,ktorý sa okrem iného zúčastnil aj prípravných testov na okruhu Snettertone.
Tím Libanonu v rebríčku "nádeje" porazil tím Austrálie a Indie. Názory fanúšikov sú rôzne, ale deväť percent získala na svoje konto aj Česká Republika, ktorá sa v tomto hodnotení umiestnila na piatom mieste.
A takto vyzerá celkové hodnotenie tímov, do ktorých sú vkladané nádeje na postup do top 10:
1. Libanon - 29% 2. Austrália - 19% 3. India - 18% 4. Južná Afrika - 16% 5. Česká Republika - 9% 6. Čína - 5% 7. Indonézia - 4% 8. Pakistan - 2%
Foto: A1 Grand Prix Media
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.