Taký je aspoň názor fanúšikov A1GP, ktorí sa zapojili do hlasovania na oficiálnej stránke šampionátu.
Presnejšie takzvaná A1GP Fun Zone, ktorá je súčasťou oficiálnej stránky vypočula pomocou ankety názory priaznivcov tohto športu. Na otázku, ktorý tím by sa mohol umiestniť v nasledujúcej sezóne 2006/2007 v prvej desiatke sa nevenovala pozornosť favorizovaným tímom, ale naopak tímom, ktorím sa v poslednej sezóne nedarilo a skončili práve za touto hranicou.
Najväčšiu priazeň si zaslúžil tím Libanonu a to najmä po tom, čo si držiteľ licencie tohto štátu zaobstaral nový tím a do kokpitu pravdepodobne usadne nový nádejný pilot Khalil Beshir,ktorý sa okrem iného zúčastnil aj prípravných testov na okruhu Snettertone.
Tím Libanonu v rebríčku "nádeje" porazil tím Austrálie a Indie. Názory fanúšikov sú rôzne, ale deväť percent získala na svoje konto aj Česká Republika, ktorá sa v tomto hodnotení umiestnila na piatom mieste.
A takto vyzerá celkové hodnotenie tímov, do ktorých sú vkladané nádeje na postup do top 10:
1. Libanon - 29% 2. Austrália - 19% 3. India - 18% 4. Južná Afrika - 16% 5. Česká Republika - 9% 6. Čína - 5% 7. Indonézia - 4% 8. Pakistan - 2%
Foto: A1 Grand Prix Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.