Taký je aspoň názor fanúšikov A1GP, ktorí sa zapojili do hlasovania na oficiálnej stránke šampionátu.
Presnejšie takzvaná A1GP Fun Zone, ktorá je súčasťou oficiálnej stránky vypočula pomocou ankety názory priaznivcov tohto športu. Na otázku, ktorý tím by sa mohol umiestniť v nasledujúcej sezóne 2006/2007 v prvej desiatke sa nevenovala pozornosť favorizovaným tímom, ale naopak tímom, ktorím sa v poslednej sezóne nedarilo a skončili práve za touto hranicou.
Najväčšiu priazeň si zaslúžil tím Libanonu a to najmä po tom, čo si držiteľ licencie tohto štátu zaobstaral nový tím a do kokpitu pravdepodobne usadne nový nádejný pilot Khalil Beshir,ktorý sa okrem iného zúčastnil aj prípravných testov na okruhu Snettertone.
Tím Libanonu v rebríčku "nádeje" porazil tím Austrálie a Indie. Názory fanúšikov sú rôzne, ale deväť percent získala na svoje konto aj Česká Republika, ktorá sa v tomto hodnotení umiestnila na piatom mieste.
A takto vyzerá celkové hodnotenie tímov, do ktorých sú vkladané nádeje na postup do top 10:
1. Libanon - 29% 2. Austrália - 19% 3. India - 18% 4. Južná Afrika - 16% 5. Česká Republika - 9% 6. Čína - 5% 7. Indonézia - 4% 8. Pakistan - 2%
Foto: A1 Grand Prix Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.