Brazilský pilot zatím nejúspěšnější stáje šampionátu GP2 ART Grand Prix Lucas di Grassi je přesvědčený o tom, že může získat titul šampiona jedině vyrovnanými výkony a nehodlá se předvádět za cenu rizika a chyb.
Letošní šampionát co do počtu vítězů vybočuje z průměru. Ve třinácti závodech stálo na nejvyšším stupni pódia devět pilotů. Lucas sice ani jednou, přesto za vedoucím jezdcem průběžného pořadí Glockem zaostává pouze o bod. Oba pak mají velký odstup od svých pronásledovatelů. Zatímco Němec čtyřikrát nebodoval vůbec. Brazilec zůstal bez bodů pouze jedenkrát.
„Nejsem zde od toho, abych se předváděl, mým úkolem je vyhrát titul," uvedl ke svému stylu práce di Grassi. „Mojí strategií je mít dlouhodobě dobré výsledky a vyplácí se to. To je způsob jak vyhrát titul. Nesoustředím se na jeden víkend, ale s rizikem hospodařím podle potřeby."
Zatímco soupeř z týmu iSport svůj náskok v čele průběžného pořadí postupně ztrácel, di Grassi si upevňoval sebevědomí před závěrečným útokem. „V kvalifikaci jsou sice rychlejší, ale já jsem zase rychlejší na startu a v prvních kolech. Od Barcelony jsem lepší než Glock a snad to tak zůstane. V pořadí jsme se přiblížili, radost pro nás, starost pro ně," uzavřel brazilský pilot rozhovor o svých ambicích.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?