Brazilský pilot zatím nejúspěšnější stáje šampionátu GP2 ART Grand Prix Lucas di Grassi je přesvědčený o tom, že může získat titul šampiona jedině vyrovnanými výkony a nehodlá se předvádět za cenu rizika a chyb.
Letošní šampionát co do počtu vítězů vybočuje z průměru. Ve třinácti závodech stálo na nejvyšším stupni pódia devět pilotů. Lucas sice ani jednou, přesto za vedoucím jezdcem průběžného pořadí Glockem zaostává pouze o bod. Oba pak mají velký odstup od svých pronásledovatelů. Zatímco Němec čtyřikrát nebodoval vůbec. Brazilec zůstal bez bodů pouze jedenkrát.
„Nejsem zde od toho, abych se předváděl, mým úkolem je vyhrát titul," uvedl ke svému stylu práce di Grassi. „Mojí strategií je mít dlouhodobě dobré výsledky a vyplácí se to. To je způsob jak vyhrát titul. Nesoustředím se na jeden víkend, ale s rizikem hospodařím podle potřeby."
Zatímco soupeř z týmu iSport svůj náskok v čele průběžného pořadí postupně ztrácel, di Grassi si upevňoval sebevědomí před závěrečným útokem. „V kvalifikaci jsou sice rychlejší, ale já jsem zase rychlejší na startu a v prvních kolech. Od Barcelony jsem lepší než Glock a snad to tak zůstane. V pořadí jsme se přiblížili, radost pro nás, starost pro ně," uzavřel brazilský pilot rozhovor o svých ambicích.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?