Brazilský pilot zatím nejúspěšnější stáje šampionátu GP2 ART Grand Prix Lucas di Grassi je přesvědčený o tom, že může získat titul šampiona jedině vyrovnanými výkony a nehodlá se předvádět za cenu rizika a chyb.
Letošní šampionát co do počtu vítězů vybočuje z průměru. Ve třinácti závodech stálo na nejvyšším stupni pódia devět pilotů. Lucas sice ani jednou, přesto za vedoucím jezdcem průběžného pořadí Glockem zaostává pouze o bod. Oba pak mají velký odstup od svých pronásledovatelů. Zatímco Němec čtyřikrát nebodoval vůbec. Brazilec zůstal bez bodů pouze jedenkrát.
„Nejsem zde od toho, abych se předváděl, mým úkolem je vyhrát titul," uvedl ke svému stylu práce di Grassi. „Mojí strategií je mít dlouhodobě dobré výsledky a vyplácí se to. To je způsob jak vyhrát titul. Nesoustředím se na jeden víkend, ale s rizikem hospodařím podle potřeby."
Zatímco soupeř z týmu iSport svůj náskok v čele průběžného pořadí postupně ztrácel, di Grassi si upevňoval sebevědomí před závěrečným útokem. „V kvalifikaci jsou sice rychlejší, ale já jsem zase rychlejší na startu a v prvních kolech. Od Barcelony jsem lepší než Glock a snad to tak zůstane. V pořadí jsme se přiblížili, radost pro nás, starost pro ně," uzavřel brazilský pilot rozhovor o svých ambicích.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?