Oficiálne predsezónne testy v Silverstone sú už za dverami, ale nesúsení piloti dostali bonus navyše pre zoznámenie sa so závodným špeciálom určeným pre šampionát národov.
Organizátori šampionátu včera zverejnili presný dátum a priebeh predsezónnych testov v Silverstone, ktoré sa budú konať v dňoch 28. a 29. augusta 2007.
Aby to nemali neskúsení piloti ťažké a zbytočne nemrhali vyhradený čas v priebehu týchto testov na zoznamovanie sa s monopostom, zatiaľ čo konkurencia by sa už zamerala na ladenie nastavenia, dostali mladíci možnosť sadnúť do monopostu na dva dni. Aby organizátori tak trochu pridali spravodlivosti, testy neboli merané a konali sa na okruhu, ktorý sa v kalendári A1GP nenachádza.
Na mušku si preto zobrali britský okruh v Snettertone. Testy sa konali od 14. do 15. augusta a hojný počet jazdcov nezaznamenal. V prvý deň jazdili iba piati piloti aj kôli rannému dažďu. Doobeda si trať vyskúšal iba pilot známy najmä zo šampionátu GP2 Adam Carroll z tímu Írsko. Monopost zatiaľ nemal nanesenú národnú zelenú farbu, takže bol netradične v základnej čiernej.
Poobede, keď sa podmienky na trati zlepšili, sa do "zoznamky" pridal Sergio Jimenez, ktorý si sedadlo striedal s Clemente Faria ml. za tím Brazília a Chris Alajajian z Libanonu. Monopost Libanonu si na na pár kôl vyskúšal aj Khalil Beshir.
Druhý deň sa k päťčlennej zostave pridal jediný pilot Marc Murray za Južnú Afriku.
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.