Pódium po pretekoch na mestskom okruhu ovládli iba piloti z Európy. Všetcia traja mali na víťazstvo, ale vyhrať mohol iba jeden...
Robert Doornboss - Minardi Team USA - 1.miesto: "Pocity po náročnom víkende sú skvelé. Dúfajme, že budeme v sezóne pokračovať rovnako, ako teraz. Je to veľká motivácia a povzbudenie pre každého. Chcem sa veľmi poďakovať môjmu tímu."
Neel Jani - PKV Racing - 2.miesto: "Som sklamaný, pretože som viedol mnoho kôl. Dúfal som, že takto aj skončím v cieli a získam moje prvé víťazstvo. Ale nabudúce aspoň budeme vedeť, ako použiť čierne pneumatiky na aute."
Oriol Servia - Forsythe Racing - 3-miesto: "Dnes sme mali problém s pneumatickou pištoľou, čím sme v boxoch stratili dve miesta. Bolí to, pretože z toho mohlo byť víťazstvo. Na druhej strane Neel a Robert, obaja boli veľmi silní."
Foto: Red Bull
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?