Pódium po pretekoch na mestskom okruhu ovládli iba piloti z Európy. Všetcia traja mali na víťazstvo, ale vyhrať mohol iba jeden...
Robert Doornboss - Minardi Team USA - 1.miesto: "Pocity po náročnom víkende sú skvelé. Dúfajme, že budeme v sezóne pokračovať rovnako, ako teraz. Je to veľká motivácia a povzbudenie pre každého. Chcem sa veľmi poďakovať môjmu tímu."
Neel Jani - PKV Racing - 2.miesto: "Som sklamaný, pretože som viedol mnoho kôl. Dúfal som, že takto aj skončím v cieli a získam moje prvé víťazstvo. Ale nabudúce aspoň budeme vedeť, ako použiť čierne pneumatiky na aute."
Oriol Servia - Forsythe Racing - 3-miesto: "Dnes sme mali problém s pneumatickou pištoľou, čím sme v boxoch stratili dve miesta. Bolí to, pretože z toho mohlo byť víťazstvo. Na druhej strane Neel a Robert, obaja boli veľmi silní."
Foto: Red Bull
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.