Hlasy prvních tří po kvalifikaci

Wilson, Justin
Wilson, Justin, foto: Rocketsports Racing
ar1 29. července 2007 10:07
Sdílej:

SAN JOSE – TISKOVÁ KONFERENCE: Kvalifikace na trati Redback dopadla poměrně překvapivě a tak se pojďme podívat, jaká vyjádření k ní měli samotní jezdci.

Justin Wilson – RSPORTS (1. pozice): „Dnešní ranní trénink byl dost těžký. Ztratili jsme se a museli jsme bojovat. Zajeli jsme pěkný čas na kolo, ale pak to šlo pěkně z kopce. Doslova jsme se vrátili k našemu startovnímu setupu a pak se začalo opět dařit. Pak jsme se mohli dnes odpoledne opět hnout kupředu, což šlo docela rychle. Na odpolední kvalifikaci jsme navíc zvolili dobrou směs pneumatik Bridgestone, které pracovaly velmi dobře. První stint dopadl dobře, druhý už nebyl tak dobrý, protože přede mnou byl pomalejší jezdec, díky kterému jsem nemohl zajet rychlé kolo. Naštěstí musel zajet do boxů pro palivo, takže pak byla trať volná, abych mohl zajet extra čisté kolo, díky kterému mám Pole position. Celkem jsem ve druhém stintu odjel jen sedm kol. Pole position je zde v San Jose zjevnou výhodou, alespoň vzhledem k první zatáčce a k vedení závodu. Pak se jezdec může dostat do rytmu a najet si náskok.  V posledních dvou letech jsem zde startoval z 9. a 12. pozice a bylo to velmi těžké se dostat skrz startovní pole. Jedinou šancí bylo získat pozici v boxech. Nyní máme výhodu, tak uvidíme, jak se závod bude vyvíjet.“

Sebastien Bourdais – Newman/Haas/Langin (2. pozice) „Pravda je taková, že výsledek je lepší, než dnes ráno. Ve skutečnosti jsme po celý dnešní den bojovali s jednou zadní pneumatikou. Porozuměli jsme našemu problému, až už bylo příliš pozdě.  Když jsme přezuli auto na nové pneumatiky, zbývalo už jen 15 minut... Vypadá to, že dnes nešlo vše, tak jak má. Snažil jsem se, ale nešlo to. Ve druhé jízdě bylo zlepšení, dostal jsem se blíž lepším jezdcům, ale to nestačilo na Pole position. Měli jsme příliš nedotáčivé auto. Myslím, že jsme rádi za náš výsledek ze včerejška, protože dnes jsme pořádně ztratili. Vypadlo by to velmi špatně, tipuji tak na P10.“

„Speedy“ Dan Clarke – Minardi Team USA (3. pozice) „Dostali jsme se zde do dobré formy, zdá se, že se zde našemu vozu daří. Zatím jsme z našeho počínání v San Jose spokojeni. Vše je příznivé. Být v top 3 na startu, to je možnost se soustředit na vedení závodu. Je to možnost pracovat na strategii a ne se snažit prodírat startovním polem. Ale bylo to opravdu velmi vyrovnané. Včera byli všichni v jedné sekundě. Bylo to opravdu těsné.“

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.