Hlasy prvních tří po kvalifikaci

Wilson, Justin
Wilson, Justin, foto: Rocketsports Racing
ar1 29. července 2007 10:07
Sdílej:

SAN JOSE – TISKOVÁ KONFERENCE: Kvalifikace na trati Redback dopadla poměrně překvapivě a tak se pojďme podívat, jaká vyjádření k ní měli samotní jezdci.

Justin Wilson – RSPORTS (1. pozice): „Dnešní ranní trénink byl dost těžký. Ztratili jsme se a museli jsme bojovat. Zajeli jsme pěkný čas na kolo, ale pak to šlo pěkně z kopce. Doslova jsme se vrátili k našemu startovnímu setupu a pak se začalo opět dařit. Pak jsme se mohli dnes odpoledne opět hnout kupředu, což šlo docela rychle. Na odpolední kvalifikaci jsme navíc zvolili dobrou směs pneumatik Bridgestone, které pracovaly velmi dobře. První stint dopadl dobře, druhý už nebyl tak dobrý, protože přede mnou byl pomalejší jezdec, díky kterému jsem nemohl zajet rychlé kolo. Naštěstí musel zajet do boxů pro palivo, takže pak byla trať volná, abych mohl zajet extra čisté kolo, díky kterému mám Pole position. Celkem jsem ve druhém stintu odjel jen sedm kol. Pole position je zde v San Jose zjevnou výhodou, alespoň vzhledem k první zatáčce a k vedení závodu. Pak se jezdec může dostat do rytmu a najet si náskok.  V posledních dvou letech jsem zde startoval z 9. a 12. pozice a bylo to velmi těžké se dostat skrz startovní pole. Jedinou šancí bylo získat pozici v boxech. Nyní máme výhodu, tak uvidíme, jak se závod bude vyvíjet.“

Sebastien Bourdais – Newman/Haas/Langin (2. pozice) „Pravda je taková, že výsledek je lepší, než dnes ráno. Ve skutečnosti jsme po celý dnešní den bojovali s jednou zadní pneumatikou. Porozuměli jsme našemu problému, až už bylo příliš pozdě.  Když jsme přezuli auto na nové pneumatiky, zbývalo už jen 15 minut... Vypadá to, že dnes nešlo vše, tak jak má. Snažil jsem se, ale nešlo to. Ve druhé jízdě bylo zlepšení, dostal jsem se blíž lepším jezdcům, ale to nestačilo na Pole position. Měli jsme příliš nedotáčivé auto. Myslím, že jsme rádi za náš výsledek ze včerejška, protože dnes jsme pořádně ztratili. Vypadlo by to velmi špatně, tipuji tak na P10.“

„Speedy“ Dan Clarke – Minardi Team USA (3. pozice) „Dostali jsme se zde do dobré formy, zdá se, že se zde našemu vozu daří. Zatím jsme z našeho počínání v San Jose spokojeni. Vše je příznivé. Být v top 3 na startu, to je možnost se soustředit na vedení závodu. Je to možnost pracovat na strategii a ne se snažit prodírat startovním polem. Ale bylo to opravdu velmi vyrovnané. Včera byli všichni v jedné sekundě. Bylo to opravdu těsné.“

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?