SAN JOSE – 2. KVALIFIKACE: Justin Wilson, Dan Clarke a Oriol Servia, to je téměř nečekaná trojice jezdců, která završila nejúspěšněji druhou kvalifikaci na nedělní Grand Prix San Jose na trati v Redback Raceway.
Seriál Champ Car World Series je letos velmi zajímavou podívanou, už asi i proto se do San Jose přijelo na závod podívat přes jeden milión diváků.
Vyrovnanost startovního pole dokazují časy, kterých dosahují téměř pokaždé, když si odmyslíme nadvládu Bourdaise v závěrečných kvalifikacích, jiní jezdci. To například ve Formuli 1 nevidíme. V USA proto sílí tlak diváků na tento šampionát, protože je zde stále více zábavy.
Wilson tak zajel své další Pole position v CCWS své kariéry a se ztrátou pouhých 0,053s za ním skončil na druhé pozici Dan Clarke s vozem stáje Minardi, což je velké překvapení. Wilson tak bude startovat z první pozice, druhý bude Bourdais a třetí Clarke. Dalším překvapením je třetí čas z druhé kvalifikace Oriola Servii, jenž odstartuje jako čtvrtý, tedy ze druhé řady.
Překvapivě se nedařilo oběma jezdcům týmu Newman/Haas/Langin, kteří zajeli až Rahal 5. čas a Bourdais 6. čas.
Mario Dominguez nahradil pro tento závod Dalziela ve voze stáje Pacific Coast Motorsport a jeho čas stačil pouze na 14. pozici. Mario Dominguez se tak stává nechvalně nešťastnou postavou CCWS, tedy náhradním jezdcem, jenž je zapůjčován mezi týmy, jako náhradník.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?