SAN JOSE – 1. KVALIFIKACE: Sebastien Bourdais si v páteční první kvalifikaci na nedělní závod v ulicích San Jose zajistil první řadu a bod do své bodové sbírky.
Druhou pozici se ztrátou 0,238s na vítězného Bourdaise zajistil pro stáj RuSPORT Justin Wilson, který společně s Willem Powerem (Team Australia) navázali na skvělé výkony z obou pátečních tréninků. Power zajel třetí čas.
Bruno Junqueira dokazuje, že nepatří do starého železa a s vozem týmu Dale Coyne, jenž nepatřil vždy v minulosti ke špičce zajíždí opět dobrý výsledek v podobě čtvrté pozice. Alex Tagliani doplňuje Wilsona, když zajel pátý čas pro stáj RuSPORT. Šeštici uzavírá Robert Doornbos, kterému se podařilo vyhrát druhý trénink a Minardi tak vykresluje novou éru tohoto slavného týmu známého především z Formule 1.
Oriol Servia sedmou pozicí zachraňuje čest v minulosti top týmu Forsythe, když zajistil pro tým sedmou pozici. Tým je v krizi. Tracymu se nedaří, v San Jose se v 1. kvalifikaci umístil desátý. Kde jsou ty doby, kdy jsme jej jen stěží viděli jinde, než na 1. až 3. místě?
Nedařilo se ani týmovému kolegovi Bourdaise, Grahamu Rahalovi, jenž pro tým a také sebe zajistil až 13. čas.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?