TORONTO - 2. KVALIFIKÁCIA + POSTAVENIE NA ŠTARTE: Takmer celé štartovné pole sa vošlo do jedinej sekundy. Najrýchlejším bol opäť pilot tímu Newman/Haas/Lanigan.
Sebastien Bourdais dal už v krátkej príprave na druhú časť kvalifikácie jasne najavo, že prvého miesta na štarte sa nevzdá tak ľahko. Výsledkom je 28. pole position vo Francúzovej kariére. Jeho súperi však jednoznačne dali do záverečnej prípravy maximum, pretože vrámci víkendu sa prvý krát stalo, že sa všetkých sedemnásť pilotov vošlo pod jednu minútu na kolo.
Tento štatistický údaj nepokazila ani Katherine Legge, ktorá svoju snahu ukončila už v siedmej minúte kvalifikácie, keď vyskúšala tvrdosť bariér v prvej zákrute, čím spôsobila jedinú červenú fázu.
spoločne do prvej rady sa so Sebastienom postaví víťaz ranného tréningu Justin Wilson. Z druhej rady bude štartovať Oriol Servia spoločne so Simonom Pagenaudom.
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?