TORONTO - 2. KVALIFIKÁCIA + POSTAVENIE NA ŠTARTE: Takmer celé štartovné pole sa vošlo do jedinej sekundy. Najrýchlejším bol opäť pilot tímu Newman/Haas/Lanigan.
Sebastien Bourdais dal už v krátkej príprave na druhú časť kvalifikácie jasne najavo, že prvého miesta na štarte sa nevzdá tak ľahko. Výsledkom je 28. pole position vo Francúzovej kariére. Jeho súperi však jednoznačne dali do záverečnej prípravy maximum, pretože vrámci víkendu sa prvý krát stalo, že sa všetkých sedemnásť pilotov vošlo pod jednu minútu na kolo.
Tento štatistický údaj nepokazila ani Katherine Legge, ktorá svoju snahu ukončila už v siedmej minúte kvalifikácie, keď vyskúšala tvrdosť bariér v prvej zákrute, čím spôsobila jedinú červenú fázu.
spoločne do prvej rady sa so Sebastienom postaví víťaz ranného tréningu Justin Wilson. Z druhej rady bude štartovať Oriol Servia spoločne so Simonom Pagenaudom.
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?