RICHMOND - PRETEKY: Deviaté podujatie seriálu Indy Car sa nieslo v neprekonateľnej dominancii lídra šampionátu.
Kvalifikačné umiestnenie podľa bodov v šampionáte zabezpečilo pre Daria Franchittiho pole position, ktorého po odviatí zelenej vlajky naplno využil. Preteky však museli byť zakrátko spomalené pre šmyk Sama Hornisha ml.
Franchitti pokračoval na čele nasledovaný Kanaanom, Dixonom a Wheldonom až do ďalšieho prerušenia v 61. kole pre nečistotu na trati. Toho štartovné pole pochopiteľne využilo na zastávku v boxoch. Franchitti pre dlhšiu zastávku stratil svoje vedenie v prospech Kanaana na osem kôl, kým z krátkeho oválu nezišlo bezpečnostné auto a pilot tímu Andretti Green Racing sa opäť predral do čela.
Svoje vedenie si udržal až do konca a neovplyvnili ho ani kolízie Simmonsa a Matsuuru. Na druhom mieste skončil napokon Scott Dixon veľmi tesne nasledovaný Danom Wheldonom.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?