RICHMOND - PRETEKY: Deviaté podujatie seriálu Indy Car sa nieslo v neprekonateľnej dominancii lídra šampionátu.
Kvalifikačné umiestnenie podľa bodov v šampionáte zabezpečilo pre Daria Franchittiho pole position, ktorého po odviatí zelenej vlajky naplno využil. Preteky však museli byť zakrátko spomalené pre šmyk Sama Hornisha ml.
Franchitti pokračoval na čele nasledovaný Kanaanom, Dixonom a Wheldonom až do ďalšieho prerušenia v 61. kole pre nečistotu na trati. Toho štartovné pole pochopiteľne využilo na zastávku v boxoch. Franchitti pre dlhšiu zastávku stratil svoje vedenie v prospech Kanaana na osem kôl, kým z krátkeho oválu nezišlo bezpečnostné auto a pilot tímu Andretti Green Racing sa opäť predral do čela.
Svoje vedenie si udržal až do konca a neovplyvnili ho ani kolízie Simmonsa a Matsuuru. Na druhom mieste skončil napokon Scott Dixon veľmi tesne nasledovaný Danom Wheldonom.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?