MONT-TREMBLANT - 2.KVALIFIKÁCIA: Obrovská snaha tímu PKV Racing sa pri včerajšej časti vyplatila. Na trať skutočne prišiel dážď a zmaril tak všetkým snahu o zlepšenie výsledku.
Ako mávnutím čarovného prútika došlo skutočne k tomu, čo sa o počasí predpovedalo. Spustením polhodinovej kvalifikácie padli na trať prvé kvapky dažďa a problémy začali. Celému štartovnému poľu bolo jasné, že dnes nie je tá správna chvíľa pre ukoristenie pole position. Táto situácia nahrávala do kariet Tristanovi Gommendimu, ktorý sa vďaka včerajšiemu najlepšie zajazdenému času tešil už včera.
Kým sa situácia na trati pre ústup dažďa ukľudnila, viacero pilotov si vyskúšalo výlet mimo trať a časy na kolo boli zhruba o 15 až 20 sekúnd horšie oproti jazde za sucha. Našťastie sa jednalo iba o krátku prehánku a po vyjazdení suchej stopy sa začal tuhý boj o získanie najlepšieho času.
Ten napokon z predchádzajúceho dňa obhájil Tristan Gommendy, pretože trať už nedokázala poskytnúť rovnaké, alebo lepšie podmienky pre dosiahnutie lepšieho času. Preto znamenal dnešný boj iba snahu o postavenie v prvej rade a zisk majstrovského bodu, ktorý sa podaril Willovi Powerovi z tímu Australia.
Foto: Walker Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?