FRANCÚZSKO - TRÉNING: Piloti sprievodného seriálu majú oproti kráľovskej disciplíne F1 menšie skúsenosti, avšak vyrovnaným výkonom jasne dokazujú, že sa nejedná o žiadne béčka.
Do vedenia jediného oficiálneho tréningu 26 členného štartovného poľa sa dostal pilot tímu iSport Andreas Zuber, ktorý tak dokázal, že od testov na Paul Ricard zo svojej formy nestratil. Svoj najlepší čas zajazdil deväť minút pred koncom a jediným, kto ho ešte mohol zosadiť z postu prvého bol Giorgio Pantano, ktorý si takisto neviedol zle a na Zubera stratil necelú desatinu sekundy. Jeho snahu o lepší výsledok však prekazila vlastná technika, keď došlo k poruche výfukového systému.
Tretie miesto si vyjazdil Pastor Maldonado z Tridentu pred Luca di Grassi z tímu ART Grand Prix. Známa vlásenka Adelaide na okruhu Magny-Cours potrápila Ho-ping Tunga a Nicolasa Lapierra. Obaja využili jej betónovú výbehovú zónu, ktorá našťastie umožňuje bezproblémový návrat na trať. Horšie dopadol Ernesto Viso z tímu Racing Engineering, ktorému sa odtrhlo zadné krídlo, čo vyústilo ho hodín v tretej zákrute.
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?