Rovnako, ako piloti a tímy štartovného poľa, tak aj Alex Tagliani a Justin Wilson sú pred prvým kanadským podujatím v plnej pripravenosti a očakávaných ambícií.
Alex Tagliani: "Som veľmi nadšený, že budeme pretekať v Quebecu. Okruh Mont-Tremblant disponuje peknou traťou s veľkou tradíciou. Je to trať s jedinečným vzhľadom, ktorý je zaujímavý pre jazdcov a svojou scenériou zaujímavý aj pre fanúšikov. Je skvelé, že Champ Car má vo svojom kalendári túto trať a zároveň som rád, že máme v Kanade troje preteky. Začíname kanadskú šnúru na treťom mieste priebežného poradia, takže predpokladáme, že máme šancu na zisk pódia."
Justin Wilson: "Počas posledných testov v Mont-Tremblant sme boli s mojim autom rýchli a pred samotným pretekárskym víkendom sa cítime ešte v lepšej forme. Veríme, že sa kvalifikujeme na predných miestach a rovnako dopadnú aj preteky. Myslím si, že okruh Mont-Tremblant má skvelú trať. Je veľmi rýchly a veľmi náročný, čo sú vlastnosti, ktoré mám skutočne rád. Myslím si, že to bude skvelé podujatie a teším sa naň."
Foto: Rocketsports Racing
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?