Po dlhej prestávke sa tím pripojil k šampionátu na záverečné štyri podujatia a napriek umiestneniu skôr v strede štartovného poľa verí domáci pilot, že potenciál tímu ešte len vzplanie.
Celkové sedemnáste miesto a desať nazbieraných bodov. Taká je bilancia tímu Portugalska, ktorý dosiahol vďaka Alvare Parentovi najlepší výsledok pri návrate v Durbane, kedy v hlavných pretekoch siahol na piaté miesto.
Dostatok času na prípravu a slušná forma v závere sezóny by mali byť podľa Parenteho jasným dôvodom si myslieť, že práve jeho tím bude mať na to, aby konkuroval ostatným na čele štartovného poľa.
"Ak Portugalsko vykročí do sezóny s novým tímom a všetko pobeží dobre, očakávame aj dobre odrobenú prácu," hovorí Alvaro Parente o ambícii tímu pre nasledujúcu sezónu 2007/2008. "Návrat v Durbane bol veľmi pozitívny. Nastúpil som až pred pretekmi a nič som si od toho nesľuboval. Na konci sme odišli s bodmi a skončiť na piatom mieste, čo bolo za takýchto podmienok skutočne skvelé. Ak zostavíme správny tím a získame vhodných sponzorov, tak budúca sezóna bude celkom dobrá. V takom prípade očakávame veľmi dobré výsledky vrátane víťazstiev."
Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?