Až do prvej zastávky v boxoch bolo takmer isté, že najvyšší muž štartovného poľa musí získať víťazstvo. Namiesto neho však oslavoval obhájca titulu.
Justin Wilson z tímu RSPORTS si v Portlande vybojoval svoju druhú pole position v sezóne a ako sa na špičkového jazdca patrí, po prvej zákrute si pred druhým Robertom Doornbossom obhájil pozíciu a pokračoval vo vedení v stíhacej jazde. Už po prvom kole mal anglický pilot nádskok 1.484 sekundy a pred odchodom na prvú plánovanú zastávku v boxoch v 27. kole to už bolo zhruba 19 sekúnd.
Nádskok, ktorý by každý ketegorizoval, ako nedohnateľný súperom sa po zastávke začal strácať. Justinovi Wilsonovi pravdepodobne nové pneumatiky príliš nesadli a na chladnej trati sa to prejavilo na rýchlosti. Naopak Bourdaisovi zastávka u mechanikov sadla na výbornú a z veľkého nádskoku začal výrazne ukrajovať. Výsledkom bolo po druhej zastávke zdolanie Justina na konci cielovej roviny.
"Prvý stint prebiehal skutočne skvele a jazdenie bolo zábavné," povedal po pretekoch Justin Wilson. "V druhom stinte som očakával zrýchlenie, ale nestalo sa tak, čo ma prekvapilo. Sebastien pomaly ujedal z môjho nádskoku a po prvej zstávke ma porazil. Zo zisku pódia sa teším. Myslím si, že auto jazdilo dobre počas celého víkendu, na čo som pyšný. Snáď nás čaká víťazstvo už v Clevelande."
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?