Až do prvej zastávky v boxoch bolo takmer isté, že najvyšší muž štartovného poľa musí získať víťazstvo. Namiesto neho však oslavoval obhájca titulu.
Justin Wilson z tímu RSPORTS si v Portlande vybojoval svoju druhú pole position v sezóne a ako sa na špičkového jazdca patrí, po prvej zákrute si pred druhým Robertom Doornbossom obhájil pozíciu a pokračoval vo vedení v stíhacej jazde. Už po prvom kole mal anglický pilot nádskok 1.484 sekundy a pred odchodom na prvú plánovanú zastávku v boxoch v 27. kole to už bolo zhruba 19 sekúnd.
Nádskok, ktorý by každý ketegorizoval, ako nedohnateľný súperom sa po zastávke začal strácať. Justinovi Wilsonovi pravdepodobne nové pneumatiky príliš nesadli a na chladnej trati sa to prejavilo na rýchlosti. Naopak Bourdaisovi zastávka u mechanikov sadla na výbornú a z veľkého nádskoku začal výrazne ukrajovať. Výsledkom bolo po druhej zastávke zdolanie Justina na konci cielovej roviny.
"Prvý stint prebiehal skutočne skvele a jazdenie bolo zábavné," povedal po pretekoch Justin Wilson. "V druhom stinte som očakával zrýchlenie, ale nestalo sa tak, čo ma prekvapilo. Sebastien pomaly ujedal z môjho nádskoku a po prvej zstávke ma porazil. Zo zisku pódia sa teším. Myslím si, že auto jazdilo dobre počas celého víkendu, na čo som pyšný. Snáď nás čaká víťazstvo už v Clevelande."
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.