Mimosezónne aktivity pilotov seriálu A1GP sú rôzne a mnohokrát aj patrične úspešné, o čom sa presvedčili aj fanúšikovia pretekára holandského tímu.
Sprievodný seriál Formuli 1 je rovnako, ako GP2 aj Porsche Super Cup, ktorého sa zúčastňuje aj Jeroen Bleekemolen. Počas posledného víkendu sa v úzkych uličkách monackého kniežactva konalo štvrté kolo tejto súťaže.
Pilot holandského tímu si odniesol jazdou na pretekárskom špeciáli Porsche 911 GT3 tú najcennejšiu trofej po tom, čo úspešne dokázal odolávať tlaku Patricka Huismana pochádzajúceho rovnako z Holandska.
"Z víťazstva som šťastný," hovorí Bleekemolen. "Môj štart nebol úplne ideálny, ale dokázal som súperov udržať za sebou. Moje auto bolo perfektne pripravené. Predbiehanie v Monaku je v podstate nemožné, ale víťazstvo bolo moje. Bola to zábava. Súčasný priebeh sezóny sa mi páči, ale bohužiaľ nebudem môcť dokončiť túto sezónu."
Tak ako každý univerzálny pilot, aj Bleekemolen sa bude musieť počas leta pripravovať na tretiu sezónu šampionátu národov. Okrem toho sa spoločne so šéfom holandského tímu Janom Lammersom a pretekárom Davidom Hartom chystajú na 24 hodinové preteky v Le Mans, ktoré sú na programe už o necelé tri týždne.
Foto: A1 Grand Prix Media
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.