Mimosezónne aktivity pilotov seriálu A1GP sú rôzne a mnohokrát aj patrične úspešné, o čom sa presvedčili aj fanúšikovia pretekára holandského tímu.
Sprievodný seriál Formuli 1 je rovnako, ako GP2 aj Porsche Super Cup, ktorého sa zúčastňuje aj Jeroen Bleekemolen. Počas posledného víkendu sa v úzkych uličkách monackého kniežactva konalo štvrté kolo tejto súťaže.
Pilot holandského tímu si odniesol jazdou na pretekárskom špeciáli Porsche 911 GT3 tú najcennejšiu trofej po tom, čo úspešne dokázal odolávať tlaku Patricka Huismana pochádzajúceho rovnako z Holandska.
"Z víťazstva som šťastný," hovorí Bleekemolen. "Môj štart nebol úplne ideálny, ale dokázal som súperov udržať za sebou. Moje auto bolo perfektne pripravené. Predbiehanie v Monaku je v podstate nemožné, ale víťazstvo bolo moje. Bola to zábava. Súčasný priebeh sezóny sa mi páči, ale bohužiaľ nebudem môcť dokončiť túto sezónu."
Tak ako každý univerzálny pilot, aj Bleekemolen sa bude musieť počas leta pripravovať na tretiu sezónu šampionátu národov. Okrem toho sa spoločne so šéfom holandského tímu Janom Lammersom a pretekárom Davidom Hartom chystajú na 24 hodinové preteky v Le Mans, ktoré sú na programe už o necelé tri týždne.
Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?