MONT TREMBLANT - TEST: Kanaďan Paul Tracy poprvé od své dubnové nehody v Toyota Grand Prix Long Beach usedl do kokpitu závodního vozu Panoz DP01.
Tracy v kanadském Mont Tremblant (Mont-Tremblant St. Jovite, Quebec) absolvoval s týmem Forsythe dvoudenní testování. Jde o trať, kde se 1. července pojede první ze šňůry kanadských závodů seriálu Champ Car. Následovat budou 8.7. Toronto a 22.7. Edmonton.
Šampión z roku 2003 celkem dokončil na zcela silniční trati 78 kol s nejlepším časem 1m17.560s. Tracy byl donucen ukončit test druhý den ráno, kdy svůj automobil výletem mimo trať poškodil. Tým se ihned vrátil do Indianapolisu, kde započal přípravy na další závod seriálu, který se uskuteční v Portlandu.
Paul Tracy: „Je senzační být opět v autě. Je velmi frustrující pohybovat se mimo dění a koukat zpovzdálí. Tvrdě jsem dřel na tom, abych se mohl vrátit do auta. Test nám sice nevyšel tak, jak bychom chtěli, ale přinejmenším se mi podařilo se vrátit a nyní se můžeme soustředit na závody. Mont-Tremblant je skvělá trať, velmi rychlá a velmi vyzývavá. Chystáme se zde předvést.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?