Po aprílovom zranení v Long Beach sa veterán seriálu Champ Car opäť vracia plný síl späť do boja o body.
Pilot tímu Forsythe Racing Paul Tracy si počas aprílového tréningu na preteky v Long Beach spôsobil po tvrdom náraze do zvodidiel zlomeninu prvého stavca, ktorá ho vyradila zo súťaže. Tak trochu šťastím v nešťastí bolo pre 38-ročného Kanaďana to, že podobné zranenia mnohokrát končia s oveľa horšími následkami. Tracy bol schopný vstať a začať s rehabilitáciou vrátane takmer obviklej kondičnej príprave už po pár dňoch od havárie.
Tým druhým šťastím je, že vďaka väčšiemu odstupu od pretekov v Long Beach a nasledujúcich pretekov v Portlande vynecháva Traci pre potrebnú rekonvalescenciu iba dvoje preteky, čím pravdepodobne nádeje na titul vyhasli, ale priestor na dobré umiestnenie v šampionáte určite nie.
Počas liečenia bol Tracy v tíme nahradený Oriolom Serviom, ktorý pre tím Forsythe získal mnoho bodov za zisk druhého a štvrtého miesta. Svojiím výkonom tak okrem iného hodil staršiemu a skúsenejšiemu kolegovi rukavicu...
Foto: Forsythe Championship Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?