Favorit pretekov Kanaan doplatil na problémy v boxoch, čím uľahčil pilotovi tímu Target zisk ďalšieho víťazstva.
Po odmávaní zelenej vlajky sa ihneď začal súboj o prvé miesto medzi Tony Kanaanom a Danom Wheldonom. Kanaan si napokon vedenie udržal a okrem Wheldona mal až do 49. kola v závese Castronevesa. Hornisha ml., Dixona a Franchittiho.
Spomenuté 49. kolo znamenalo prvý kľúčový moment za cestou Dana Wheldona k druhému víťazstvu v sezóne. Tony Kanaan zašiel spoločne s Danicou Patrick do boxov. Došlo však k vzájomnej kolízii. Danica Patrick po krátkom zdržaní mohla bez problémov pokračovať, ale pilot tímu Andretti Green Racing musel pre riešenie problémov zostať v boxoch a mechanici ho vypustili až o osem kôl neskôr.
Wheldon sa pochopiteľne po incidente ujal vedenia, kým nedošlo k prvej žltej fáze spôsobenú pre nečistoty na trati. Po následnom reštarte sa vedenia ujal Scott Dixon, ktorému Wheldon nenechal dýchať a obaja si viackrát bok po boku vymenili vedenie v pretekoch. Napokon držiteľ titulu a víťazstva v Indy 500 našiel recept, ako si stabilne udržať vedenie.
V polovici pretekov došlo k ďalšiemu prevratu. Z vedúcej skupinky vypadol Ed Carpenter, čo malo za následok ďalší výjazd bezpečnostného auta. Následné boxy zmenili vedúceho muža pretekov, ktorým sa opäť stal Scott Dixon, ktorého nasledoval Helio Castroneves, Dan Wheldon, Tony Scheckter, Dario Franchitti a Scott Sharp. Následný priebeh bol až takmer do konca bez incidentov a Wheldon sa postupne predieral dopredu. Neprerušovaný priebeh Danovi pomohol vytvoriť si obrovský nádskok.
Iba dve kolá pred koncom došlo opäť k incidentu na trati, ktorý si vyžiadal žltú fázu. Preteky boli následne automaticky ukončené šachovnicovou vlajkou, pod ktorou Wheldon prešiel voľným tempom, ako prvý.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.