Favorit pretekov Kanaan doplatil na problémy v boxoch, čím uľahčil pilotovi tímu Target zisk ďalšieho víťazstva.
Po odmávaní zelenej vlajky sa ihneď začal súboj o prvé miesto medzi Tony Kanaanom a Danom Wheldonom. Kanaan si napokon vedenie udržal a okrem Wheldona mal až do 49. kola v závese Castronevesa. Hornisha ml., Dixona a Franchittiho.
Spomenuté 49. kolo znamenalo prvý kľúčový moment za cestou Dana Wheldona k druhému víťazstvu v sezóne. Tony Kanaan zašiel spoločne s Danicou Patrick do boxov. Došlo však k vzájomnej kolízii. Danica Patrick po krátkom zdržaní mohla bez problémov pokračovať, ale pilot tímu Andretti Green Racing musel pre riešenie problémov zostať v boxoch a mechanici ho vypustili až o osem kôl neskôr.
Wheldon sa pochopiteľne po incidente ujal vedenia, kým nedošlo k prvej žltej fáze spôsobenú pre nečistoty na trati. Po následnom reštarte sa vedenia ujal Scott Dixon, ktorému Wheldon nenechal dýchať a obaja si viackrát bok po boku vymenili vedenie v pretekoch. Napokon držiteľ titulu a víťazstva v Indy 500 našiel recept, ako si stabilne udržať vedenie.
V polovici pretekov došlo k ďalšiemu prevratu. Z vedúcej skupinky vypadol Ed Carpenter, čo malo za následok ďalší výjazd bezpečnostného auta. Následné boxy zmenili vedúceho muža pretekov, ktorým sa opäť stal Scott Dixon, ktorého nasledoval Helio Castroneves, Dan Wheldon, Tony Scheckter, Dario Franchitti a Scott Sharp. Následný priebeh bol až takmer do konca bez incidentov a Wheldon sa postupne predieral dopredu. Neprerušovaný priebeh Danovi pomohol vytvoriť si obrovský nádskok.
Iba dve kolá pred koncom došlo opäť k incidentu na trati, ktorý si vyžiadal žltú fázu. Preteky boli následne automaticky ukončené šachovnicovou vlajkou, pod ktorou Wheldon prešiel voľným tempom, ako prvý.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?