Nová posila něžného pohlaví v závodech IndyCar Milka Duno bude muset nejdříve absolvovat test pro začátečníky, aby vůbec mohla nastoupit do nedělního závodu v Kansasu.
Sice se nejedná o žádné splnění tvrdých podmínek, ale její jízdě bude přihlížet čtyřnásobný vítěz Indianapolis 500 Al Unser, který je v současně dobře hlavním komisařem série. Duno bude nacvičovat zastávky v boxech pod žlutou a zelenou fází. Dále musí zajet několik desítek vyrovnaných kol na úrovni předem určeného času.
Ovál v Kansasu je jedním z nejrychlejších, ale zároveň i nejednodušších. Duno s touto závodní tratí zkušenosti má, ale příležitost jezdit ve smečce pilotů v plné rychlosti ještě nedostala.
Testy se mají odehrát dnes, jejím jediným nepřítelem je počasí, které na okruhu panuje. Večerní přeháňky zanechaly asfalt mokrý, což v žádném případě nesplňuje podmínky pro jízdu na oválu.
foto: IndyCarModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?