Nová posila něžného pohlaví v závodech IndyCar Milka Duno bude muset nejdříve absolvovat test pro začátečníky, aby vůbec mohla nastoupit do nedělního závodu v Kansasu.
Sice se nejedná o žádné splnění tvrdých podmínek, ale její jízdě bude přihlížet čtyřnásobný vítěz Indianapolis 500 Al Unser, který je v současně dobře hlavním komisařem série. Duno bude nacvičovat zastávky v boxech pod žlutou a zelenou fází. Dále musí zajet několik desítek vyrovnaných kol na úrovni předem určeného času.
Ovál v Kansasu je jedním z nejrychlejších, ale zároveň i nejednodušších. Duno s touto závodní tratí zkušenosti má, ale příležitost jezdit ve smečce pilotů v plné rychlosti ještě nedostala.
Testy se mají odehrát dnes, jejím jediným nepřítelem je počasí, které na okruhu panuje. Večerní přeháňky zanechaly asfalt mokrý, což v žádném případě nesplňuje podmínky pro jízdu na oválu.
foto: IndyCarMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.