Domácí závod pro Velkou Británii a velké naděje na zisk prvenství. To je cílem Robbieho Kerra, který se může stát prvním jezdec, jenž dovedl tým před domácími fanoušky k vítězství.
Šampión britské Formule 3 neměl v minulém roce k triumfu v Brands Hatch daleko, ale technický stav vozu byl proti.
Tým Velké Británie vyhrál v Mexiku, kde na nejvyšším stupni stál Olivier Jarvis a nyní v Číně vyhrál Robbie Kerr. „Všechno v posledních závodech vycházelo, potlačili jsme smůlu, která nás letos připravila o titul.“
Kerr chce ještě v posledním závodě dostat tým na druhé místo celkovém hodnocení, ale jednoduché to mít nebude. Na druhý Nový Zéland ztrácí 14 bodů, přičemž v Brands Hatch může získat maximálně 17.
„Potřebujeme vyhrát a získat maximum bodů, abychom překonali Nový Zéland. A na základě nynější formy máme dobrou šanci.“
foto: Sutton Motorsport Images
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?