Vision Racing review - Jediný Tomas Scheckter zachraňoval čest týmu a dotáhl to do první desítky. Přesto se celkově nedá považovat výkon stáje za uspokojivý.
Tomas Scheckter, 9. místo Měli jsme slušný závod. Chtěl jsem skončit výše, ale vydali jsme ze sebe všechno. Ke konci jsme zkoušeli jinou strategii s palivem, ale nevyšlo to. Toto je třetí TOP10 v řadě, což je pro nás dobrým startem. Potřebujeme na tom stavět a každý závod postupovat trochu výše. Příští týden v Kansasu máme příležitost to zvládnout.
A.J. Foyt IV, 13. místo Dobrou věcí je, že jsme dokončil závod. Přál bych si lepší pozici, než třináctou. Není to zase tak strašné, když uvážíte, že s týmem jsem tu poprvé. V několika situacích jsme měli smůlu - jako třeba neplánovaná zastávka kvůli velkým vibracím. Chlapci odvedli o víkendu výbornou práci, dali mi kvalitní vůz. Přál jsem si skončit trochu lépe.
Ed Carpenter, 15. místo Byl to dlouhý den. Je těžké závodit, když na začátku uděláte chybu a ztratíte několik kol. Potom pouze jezdíte a čekáte, až někdo havaruje nebo odstoupí. Marco (Andretti) byl jediný, kdo nám pomohl posunout se. Je hodně špatné, že jsme neskončili lépe. Do Japonska jsem přijel s velkými nadějemi. Takže nyní se těším domů a budu se připravovat na Kansas.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?