Vision Racing review - Jediný Tomas Scheckter zachraňoval čest týmu a dotáhl to do první desítky. Přesto se celkově nedá považovat výkon stáje za uspokojivý.
Tomas Scheckter, 9. místo Měli jsme slušný závod. Chtěl jsem skončit výše, ale vydali jsme ze sebe všechno. Ke konci jsme zkoušeli jinou strategii s palivem, ale nevyšlo to. Toto je třetí TOP10 v řadě, což je pro nás dobrým startem. Potřebujeme na tom stavět a každý závod postupovat trochu výše. Příští týden v Kansasu máme příležitost to zvládnout.
A.J. Foyt IV, 13. místo Dobrou věcí je, že jsme dokončil závod. Přál bych si lepší pozici, než třináctou. Není to zase tak strašné, když uvážíte, že s týmem jsem tu poprvé. V několika situacích jsme měli smůlu - jako třeba neplánovaná zastávka kvůli velkým vibracím. Chlapci odvedli o víkendu výbornou práci, dali mi kvalitní vůz. Přál jsem si skončit trochu lépe.
Ed Carpenter, 15. místo Byl to dlouhý den. Je těžké závodit, když na začátku uděláte chybu a ztratíte několik kol. Potom pouze jezdíte a čekáte, až někdo havaruje nebo odstoupí. Marco (Andretti) byl jediný, kdo nám pomohl posunout se. Je hodně špatné, že jsme neskončili lépe. Do Japonska jsem přijel s velkými nadějemi. Takže nyní se těším domů a budu se připravovat na Kansas.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.