Vision Racing review - Jediný Tomas Scheckter zachraňoval čest týmu a dotáhl to do první desítky. Přesto se celkově nedá považovat výkon stáje za uspokojivý.
Tomas Scheckter, 9. místo Měli jsme slušný závod. Chtěl jsem skončit výše, ale vydali jsme ze sebe všechno. Ke konci jsme zkoušeli jinou strategii s palivem, ale nevyšlo to. Toto je třetí TOP10 v řadě, což je pro nás dobrým startem. Potřebujeme na tom stavět a každý závod postupovat trochu výše. Příští týden v Kansasu máme příležitost to zvládnout.
A.J. Foyt IV, 13. místo Dobrou věcí je, že jsme dokončil závod. Přál bych si lepší pozici, než třináctou. Není to zase tak strašné, když uvážíte, že s týmem jsem tu poprvé. V několika situacích jsme měli smůlu - jako třeba neplánovaná zastávka kvůli velkým vibracím. Chlapci odvedli o víkendu výbornou práci, dali mi kvalitní vůz. Přál jsem si skončit trochu lépe.
Ed Carpenter, 15. místo Byl to dlouhý den. Je těžké závodit, když na začátku uděláte chybu a ztratíte několik kol. Potom pouze jezdíte a čekáte, až někdo havaruje nebo odstoupí. Marco (Andretti) byl jediný, kdo nám pomohl posunout se. Je hodně špatné, že jsme neskončili lépe. Do Japonska jsem přijel s velkými nadějemi. Takže nyní se těším domů a budu se připravovat na Kansas.
foto: IndyCar MediaFord Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?