Andretti Green review - Tony Kanaan vyhrál třetí závod roku, Dario Franchitti dojel po riskantní strategii třetí. Naopak Danica Patrick se trápila a dokonce těsně před cílem musela pro palivo. A Marco Andretti? Ten do cíle vůbec nedojel.
Tony Kanaan, 1. místo Jsem strašně šťastný a je skvělé přivézt týmu 7-Eleven vůz na victory lane, protože Dan (Wheldon) byl opravdu silný soupeř. Byla zábava bojovat s kamarádem. V průběhu celého závodu jsme sváděli výborný a čistý boj. Předjížděli jsme se bez problémů. Mechanici 7-Eleven odvedli skvělou práci a za každého v Andretti Green Racing jsem šťastný.
Dario Franchitti, 3. místo Dobře to pro nás začalo. Postoupili jsme rychle vpřed, ale potom jsme při první zastávce udělali menší chybu. Naštěstí jsme si našli cestu na třetí místo. Vůz byl opravdu rychlý. Na konci závodu mechanici Canadian Club riskovali s palivem. Věděli jsme, že jediná šance na vítězství znamenala riskantní strategii. Jenže bylo skoro nemožné zvládnout to s takovou spotřebou.
Danica Patrick, 11. místo Měla jsem rychlé auto, ale v závodě rychlé nebylo. Špatně se řídilo, bylo neotáčivé a nemohla jsem s nikým závodit. Když nestartujete z pole-position, musíte předjíždět, ale já nemohla. Zdálo se, že to nikdy nedáme do pořádku. Poslední fáze byla nejlepší. Potom přišla ke slovu spotřeba paliva a my museli kolo nebo dvě před cílem tankovat. Nic se nám nedařilo.
Marco Andretti, 16. místo - nedojel S vozem NYSE jsme se jenom trápili, ale pořád jsem spokojený. Snažil jsem se vydržet do cíle, ale najel jsem na nečistoty a ztratil kontrolu. Následovala obrovská nedotáčivost, takže jsem sundal nohu z plynu a zatočil. Následně mě to poslalo do zdi.
foto: IndyCar MediaKodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?