Andretti Green review - Tony Kanaan vyhrál třetí závod roku, Dario Franchitti dojel po riskantní strategii třetí. Naopak Danica Patrick se trápila a dokonce těsně před cílem musela pro palivo. A Marco Andretti? Ten do cíle vůbec nedojel.
Tony Kanaan, 1. místo Jsem strašně šťastný a je skvělé přivézt týmu 7-Eleven vůz na victory lane, protože Dan (Wheldon) byl opravdu silný soupeř. Byla zábava bojovat s kamarádem. V průběhu celého závodu jsme sváděli výborný a čistý boj. Předjížděli jsme se bez problémů. Mechanici 7-Eleven odvedli skvělou práci a za každého v Andretti Green Racing jsem šťastný.
Dario Franchitti, 3. místo Dobře to pro nás začalo. Postoupili jsme rychle vpřed, ale potom jsme při první zastávce udělali menší chybu. Naštěstí jsme si našli cestu na třetí místo. Vůz byl opravdu rychlý. Na konci závodu mechanici Canadian Club riskovali s palivem. Věděli jsme, že jediná šance na vítězství znamenala riskantní strategii. Jenže bylo skoro nemožné zvládnout to s takovou spotřebou.
Danica Patrick, 11. místo Měla jsem rychlé auto, ale v závodě rychlé nebylo. Špatně se řídilo, bylo neotáčivé a nemohla jsem s nikým závodit. Když nestartujete z pole-position, musíte předjíždět, ale já nemohla. Zdálo se, že to nikdy nedáme do pořádku. Poslední fáze byla nejlepší. Potom přišla ke slovu spotřeba paliva a my museli kolo nebo dvě před cílem tankovat. Nic se nám nedařilo.
Marco Andretti, 16. místo - nedojel S vozem NYSE jsme se jenom trápili, ale pořád jsem spokojený. Snažil jsem se vydržet do cíle, ale najel jsem na nečistoty a ztratil kontrolu. Následovala obrovská nedotáčivost, takže jsem sundal nohu z plynu a zatočil. Následně mě to poslalo do zdi.
foto: IndyCar MediaSpolečnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?