Tím Australia vykročila do sezóny pravou nohou a chce urobiť všetko pre to, aby bolo ich meno skloňované iba s prvým miestom priebežného poradia.
Austrálsky rodák dosiahol v minulom roku 2006 na okruhu v štáte Texas siedme miesto, ale tento rok sú ciele Willa Powera vyššie. Jeho tímový kolega a zároveň nováčik v seriáli Champ Car Simon Pagenaud má s traťou skúsenosť z minuloročného pôsobenia v sprievodnom seriali Champ Car Atlantic, kde skončil na druhom mieste.
Will Power - #5: "Je skvelé, že ideme do Houstonu, na ďalší okruh, s ktorým si rozumiem. Mám túto trať skutočne veľmi rád, ale tento rok si myslím, že preteky budú oveľa zaujímavejšie, pretože organizátori urobili niekoľko zmien. Trať by mala byť o niečo hladšia a my máme auto, ktoré je vhodné pre takýto typ trate. Tím napreduje dobrým smerom a veľmi tvrdo pracuje. Náš plán je dosiahnúť ďalší pozitívny víkend, dobrý výsledok a zisk dostatok bodov na udržanie vedenia."
Simon Pagenaud - #15: "Veľmi sa teším na návrat do Houstonu. Reliant Stadioum je skvelý pretekársky okruh so zaujímavou a vzrušujúcou atmosférou. Tím Australia mi poskytol skutočne rýchle auto a teraz potrebujeme jedine dokončiť preteky, získať body a dať do pretekov všetko."
Foto: Champ Car World Series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?