Paul Tracy se cítí na kokpit, podle vlastní slov by dokonce mohl nastoupit již tento víkend v Houstonu. Ale raději bude dbát na rady lékaře a návrat za volant plánuje na 10. června v Portlandu.
Kanaďan si v Long Beach zlomil obratel a urychleně se musel poroučet do nemocnice. Nyní se rychle uzdravuje, ale spěchat k závodům raději nebude.
„Trochu to ještě bolí, ale cítím se dobře. Doktor Trammell řekl, že jsem si přivodil nepříjemnou zlomeninu a léčení zabere nějaký čas.“
„Mohl bych závodit již teď, ale pokud bych havaroval a kompletně bych si obratel zlomil, byl by problém. Nechci zmeškat další závod, ale poslední věc, kterou bych chtěl, je operace. Takže si dávám šest měsíců. V Portlandu není do čeho narazit, chybějí zdi, snad odjedu čistý závod.“
foto: Photo by Gavin Lawrence/LAT Photo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.