Panther Racing Review - Napůl slabý výsledek od obou pilotů by se mohl v závodě proměnit v lepší umístění. Matsuura si dělal zálusk na vyšší příčky, ale nakonec skončil na hranici první desítky. Meira nezvládl ani to, nicméně k jeho obhajobě je nutno říci, že v tréninku zrušil vlastní vůz a kvalifikaci absolvoval v náhradním.
Kosuke Matsuura, 9. místo Doufal jsem, že bych mohl startovat z lepší pozice, ale s nastavením vozu do závodu jsem spokojený, takže na zítřek se těším. Od doby, kdy nemáme warm-up se snažíme všechno zvládnout v ranních trénincích. Vůz je dobrý a já budu schopný předvést skvělé výkony.
Vitor Meira, 13. místo Tým Delphi Panther je v závodě vždy o trochu lepší, než v kvalifikacích. Kosuke je pro nás tento víkend pomocníkem, jelikož jsem ve čtvrtek v tréninku havaroval. Nyní pracuje všechno skvěle, zítra budeme silní.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.