Panther Racing Review - Napůl slabý výsledek od obou pilotů by se mohl v závodě proměnit v lepší umístění. Matsuura si dělal zálusk na vyšší příčky, ale nakonec skončil na hranici první desítky. Meira nezvládl ani to, nicméně k jeho obhajobě je nutno říci, že v tréninku zrušil vlastní vůz a kvalifikaci absolvoval v náhradním.
Kosuke Matsuura, 9. místo Doufal jsem, že bych mohl startovat z lepší pozice, ale s nastavením vozu do závodu jsem spokojený, takže na zítřek se těším. Od doby, kdy nemáme warm-up se snažíme všechno zvládnout v ranních trénincích. Vůz je dobrý a já budu schopný předvést skvělé výkony.
Vitor Meira, 13. místo Tým Delphi Panther je v závodě vždy o trochu lepší, než v kvalifikacích. Kosuke je pro nás tento víkend pomocníkem, jelikož jsem ve čtvrtek v tréninku havaroval. Nyní pracuje všechno skvěle, zítra budeme silní.
foto: IndyCar MediaMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?