Motegi, kvalifikace - Helio Castroneves dominujícím vozům týmu Andretti Green vypálil rybník a ukořistil pro sebe pole-position na zítřejší závod Indy Japan 300. Vedle něj se do první řady postaví Dan Wheldon.
Až druhou řadu obsadil vítěz prvního a třetího tréninku Tony Kanaan, po jeho levé straně bude startovat Danica Patrick, která je s výsledkem určitě spokojená.
Třetí řadu si vyjely týmy Penske a Ganassi v pořadí Sam Hornish a Scott Dixon. Marco Andretti na rozdíl od týmových kolegů nedokázal ani v kvalifikaci najít správný rytmus a do závodu odstartuje na hranici první desítky.
O pátou řadu se bude s mladým Andrettim dělit domácí Kosuke Matsuura na něhož v Japonsku týmový kolega Vitor Meira vůbec nestačí. Přitom obvykle to bývá naopak. Poslední místo drží jediný zástupce týmu AJ Foyt Enterprises Darren Manning.
foto: IndyCar Media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?