Motegi, 3. trénink - závěrečný trénink před kvalifikací vyhrál opět Tony Kanaan, který si odnesl nejrychlejší čas z úvodní čtvrteční zkoušky.
Danica Patrick rychlost neztratila a zajela třetí nejrychlejší čas. Týmy Andretti Green, Penske a Ganassi zatím japonským tréninkům s přehledem vévodí. Jediný, kdo se mezi tyto velké týmy dokázal vklínit byl Tomas Scheckter s Vision Racing.
Kosuke Matsuura si formu z druhého tréninku neudržel a skončil na 10. místě. Poslední pozici obsadil Jeff Simmons z týmu Rahal Letterman Racing. Předposlední je Sarah Fisher, které se v této sezóně zatím příliš nedaří. Prakticky v každém tréninku letošního roku ji musíme hledat až na konci výsledkové tabulky.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.