Motegi, 3. trénink - závěrečný trénink před kvalifikací vyhrál opět Tony Kanaan, který si odnesl nejrychlejší čas z úvodní čtvrteční zkoušky.
Danica Patrick rychlost neztratila a zajela třetí nejrychlejší čas. Týmy Andretti Green, Penske a Ganassi zatím japonským tréninkům s přehledem vévodí. Jediný, kdo se mezi tyto velké týmy dokázal vklínit byl Tomas Scheckter s Vision Racing.
Kosuke Matsuura si formu z druhého tréninku neudržel a skončil na 10. místě. Poslední pozici obsadil Jeff Simmons z týmu Rahal Letterman Racing. Předposlední je Sarah Fisher, které se v této sezóně zatím příliš nedaří. Prakticky v každém tréninku letošního roku ji musíme hledat až na konci výsledkové tabulky.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.