Úvodní trénink v podání Andretti Green

Kanaan, Tony
Kanaan, Tony, foto: IndyCar Media
iM3 19. dubna 2007 10:34
Sdílej:

Motegi, 1. trénink - Kromě Marca Andrettiho, který zajel jedenáctý nejrychlejší čas, ovládl tým Andretti Green Racing první trénink podniku Indy Japan 300 konaného na japonském oválu v Motegi.

Kanaan objel ovál o délce 1.5 míle za 27.180 vteřin, záda mu kryl týmový kolega Dario Franchitti a kolegyně Danica Patrick, která třetím místem rozhodně překvapila.

 

Poslední Vitor Meira si v tréninku příliš nezajezdil. Po třech kolech následoval kontakt s bariérou a zdemolovaný vůz nemohl být opraven. Důvodem havárie byly podle oficiálního prohlášení týmu studené pneumatiky.

 

Páté a šesté místo obsadilo duo z Penskeho týmu Helio Castroneves a Sam Hornish. Domácí Kosuke Matsuura udělal svým fanouškům devátým místem určitě radost.

 

foto: IndyCar Media
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?