Motegi, 1. trénink - Kromě Marca Andrettiho, který zajel jedenáctý nejrychlejší čas, ovládl tým Andretti Green Racing první trénink podniku Indy Japan 300 konaného na japonském oválu v Motegi.
Kanaan objel ovál o délce 1.5 míle za 27.180 vteřin, záda mu kryl týmový kolega Dario Franchitti a kolegyně Danica Patrick, která třetím místem rozhodně překvapila.
Poslední Vitor Meira si v tréninku příliš nezajezdil. Po třech kolech následoval kontakt s bariérou a zdemolovaný vůz nemohl být opraven. Důvodem havárie byly podle oficiálního prohlášení týmu studené pneumatiky.
Páté a šesté místo obsadilo duo z Penskeho týmu Helio Castroneves a Sam Hornish. Domácí Kosuke Matsuura udělal svým fanouškům devátým místem určitě radost.
foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?