Nizozemský jezdec Renger van der Zande podal o víkendu v Shanghai solidní výkon, od čehož si slibuje nabídku další spolupráce.
Van der Zande absolvoval v Shanghai první kompletní závodní víkend s týmem Nizozemska. V předchozím závodě v Mexiku pouze kvalifikoval vůz a účastnil se sprintu. V hlavním závodě usedl do vozu Jeren Bleekemolen.
V Shanghai nejprve skončil na devátém místě, ale v druhém závodě se o pořádný kus zlepšil a cílem projel na čtvrtém místě.
„Byl to opravdu úžasný víkend,“ řekl van der Zande. „Byl jsem dostatečně fit a do závodu jsem se velmi připravoval. Doufám, že do další sezóny jsem se jim vryl do paměti. Mám šanci, sice se mi nepovedla kvalifikace, ale závod ano.“
„A1GP mám strašně rád. Je to skvělá série. Je zábavná, ale zároveň vážná, což je perfektní kombinace.“
foto: A1 Grand Prix Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?