V pořadí třetí závod šampionátu IndyCar budou moci fanoušci sledovat živě přes internet.
Podnik Indy Japan 300 se pojede o půlnoci 21. dubna v Japonsku. Televizní stanice ABC/ESPN, která se stará o pokrytí všech závodu tentokrát přenos nenabídne.
Na stránkách indycar.com bude možné závod sledovat, samozřejmě zadarmo. Kromě obrazového přenosu poskytuje IndyCar i Live Timming, který je obyčejně dostupný jen za peníze.
A jelikož žádná televizní stanice nebude přenášet ani tréninky s kvalifikací, budou se stránky indycar.com starat o celý závodní víkend.
foto: IndyCar
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.