Shanghai - 2.tréning: Záverečná príprava sa najlepšie vydarila tímu Nového Zélandu. Česko na chvoste výsledkovej listiny.
Posledný tréning pred súbojom o postavenie na štarte bol dnes ráno úspešný pre "čierny" novozélandský tím, za ktorý jazdí Jonny Reid. Druhý najrýchlejší čas patril expilotovi F1 Narainovi Karhikeyanovi z Indie, ktorý dosiahol napriek technickým problémom s odtrhnutým prítlačným krídlom.
Švajčiarský tím nemá v poslednom období to šťastie byť v popredí, preto je tretie miesto saslúženou odmenou za snahu, aj keď iba morálnou, keďže tento výkon neznamená žiadnu bodovú, ani finančnú výhodu.
Shanghai - výsledky 2.tréningu:
Por. Jazdec Tím Čas Odstup 1 Jonny REID Nový Zéland 1:35.878 - 2 Alex YOONG Malajzia 1:36.264 +0.386 3 Sebastien BUEMI Švajčiarsko 1:36.405 +0.527 4 Narain KARTHIKEYAN India 1:36.438 +0.560 5 Jonathan SUMMERTON USA 1:36.552 +0.674 6 Robbie KERR Veľká Británia 1:36.622 +0.744 7 Jean Karl VERNAY Francúzsko 1:36.730 +0.852 8 Renger VAN DER ZANDE Holandsko 1:36.843 +0.965 9 Nico HÜLKENBERG Nemecko 1:36.874 +0.996 10 Congfu CHENG Čína 1:36.952 +1.074 11 Alan VAN DER MERWE Južná Afrika 1:36.989 +1.111 12 Sergio PEREZ Mexiko 1:37.017 +1.139 13 Vitor MEIRA Brazília 1:37.084 +1.206 14 Sean McINTOSH Kanada 1:37.139 +1.261 15 Enrico TOCCACELO Taliansko 1:37.173 +1.295 16 Ananda MIKOLA Indonézia 1:37.314 +1.436 17 Joao URBANO Portugalsko 1:37.380 +1.502 18 Richard LYONS Írsko 1:37.735 +1.857 19 Allam KHODAIR Libanon 1:37.860 +1.982 20 Ian DYK Austrália 1:38.219 +2.341 21 Filip SALAQUARDA Česká Republika 1:39.407 +3.529 22 Nur ALI Pakistan 1:39.458 +3.580
Foto: A1 Grand Prix Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.