Jezdec šampionátu IndyCar Vitor Meira nastoupí tento víkend do závodu A1 GP za tým Brazílie a nahradí tak Bruna Junqueiru, který má povinnosti v seriálu Champ Car.
Šéf týmu Emerson Fittipaldi si vybral třicetiletého Meiru pro jeho zkušenosti se závodními monoposty. Meira v IRL hájí barvy týmu Panther Racing.
Brazilce tento nenadálý návrh poměrně překvapil. „Od týmu Brazílie je to nečekaná nabídka, ale s radostí ji přijímám,“ řekl Meira. „Sleduji A1 GP jak jen mohu, série je v USA docela populární. Bude mi ctí reprezentovat mou zemi.“
Fittipaldi je s výkonem svého týmu nadšen. K povzbuzujícím výsledkům pomohl hlavně Bruno Junqueira. „Bruno pro nás odvedl kus práce a zlepšení, kterého jsme dosáhli v Mexiku, je fantastické.“
„Vitor je talentovaný a zkušený jezdec. Jsem si jist, že úroveň jeho jízdy bude vysoká,“ dokončil Fittipaldi.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.