Jezdec šampionátu IndyCar Vitor Meira nastoupí tento víkend do závodu A1 GP za tým Brazílie a nahradí tak Bruna Junqueiru, který má povinnosti v seriálu Champ Car.
Šéf týmu Emerson Fittipaldi si vybral třicetiletého Meiru pro jeho zkušenosti se závodními monoposty. Meira v IRL hájí barvy týmu Panther Racing.
Brazilce tento nenadálý návrh poměrně překvapil. „Od týmu Brazílie je to nečekaná nabídka, ale s radostí ji přijímám,“ řekl Meira. „Sleduji A1 GP jak jen mohu, série je v USA docela populární. Bude mi ctí reprezentovat mou zemi.“
Fittipaldi je s výkonem svého týmu nadšen. K povzbuzujícím výsledkům pomohl hlavně Bruno Junqueira. „Bruno pro nás odvedl kus práce a zlepšení, kterého jsme dosáhli v Mexiku, je fantastické.“
„Vitor je talentovaný a zkušený jezdec. Jsem si jist, že úroveň jeho jízdy bude vysoká,“ dokončil Fittipaldi.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.