Jezdec šampionátu IndyCar Vitor Meira nastoupí tento víkend do závodu A1 GP za tým Brazílie a nahradí tak Bruna Junqueiru, který má povinnosti v seriálu Champ Car.
Šéf týmu Emerson Fittipaldi si vybral třicetiletého Meiru pro jeho zkušenosti se závodními monoposty. Meira v IRL hájí barvy týmu Panther Racing.
Brazilce tento nenadálý návrh poměrně překvapil. „Od týmu Brazílie je to nečekaná nabídka, ale s radostí ji přijímám,“ řekl Meira. „Sleduji A1 GP jak jen mohu, série je v USA docela populární. Bude mi ctí reprezentovat mou zemi.“
Fittipaldi je s výkonem svého týmu nadšen. K povzbuzujícím výsledkům pomohl hlavně Bruno Junqueira. „Bruno pro nás odvedl kus práce a zlepšení, kterého jsme dosáhli v Mexiku, je fantastické.“
„Vitor je talentovaný a zkušený jezdec. Jsem si jist, že úroveň jeho jízdy bude vysoká,“ dokončil Fittipaldi.
foto: IndyCar MediaMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?