Čínský závodník Ho-Pin Tung dnes oficiálně podepsal smlouvu s týmem BCN Competition. Tung dostane šanci předvést svůj talent již tento víkend v Bahrajnu při úvodním závodě série GP2.
Nicméně angažmá v GP2 mu nedovoluje zúčastnit se dalšího závodu A1GP na domácí půdě v Shanghaji, který se koná taktéž tento víkend. „Hodně lituji mé absence v Shanghaji,“ řekl Tung. „Pokaždé, když jsem měl čest reprezentovat Čínu v A1GP, bylo mým cílem závodit na okruhu Shanghaj.“
„Bohužel, není to možné. Mám největší dilema v životě. Ale jsem si jistý, že každý v Číně bude podporovat můj důležitý krok na cestě k Formuli 1.“
Ho-Pin Tung s GP2 neabsolvoval žádné předsezónní testy, na počátku roku to bude mít asi hodně těžké. „Je to nevýhoda, musím se učit a velmi rychle sžít s naprosto rozličnými vozy.“
Pro čínského jezdce bude první sezóna v GP2 nesmírně náročná. Udržet se na nohou a odvádět vynikající práci bude prioritou, jedině tímto způsobem si muže udržet kokpit v týmu.
foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?