Čínský závodník Ho-Pin Tung dnes oficiálně podepsal smlouvu s týmem BCN Competition. Tung dostane šanci předvést svůj talent již tento víkend v Bahrajnu při úvodním závodě série GP2.
Nicméně angažmá v GP2 mu nedovoluje zúčastnit se dalšího závodu A1GP na domácí půdě v Shanghaji, který se koná taktéž tento víkend. „Hodně lituji mé absence v Shanghaji,“ řekl Tung. „Pokaždé, když jsem měl čest reprezentovat Čínu v A1GP, bylo mým cílem závodit na okruhu Shanghaj.“
„Bohužel, není to možné. Mám největší dilema v životě. Ale jsem si jistý, že každý v Číně bude podporovat můj důležitý krok na cestě k Formuli 1.“
Ho-Pin Tung s GP2 neabsolvoval žádné předsezónní testy, na počátku roku to bude mít asi hodně těžké. „Je to nevýhoda, musím se učit a velmi rychle sžít s naprosto rozličnými vozy.“
Pro čínského jezdce bude první sezóna v GP2 nesmírně náročná. Udržet se na nohou a odvádět vynikající práci bude prioritou, jedině tímto způsobem si muže udržet kokpit v týmu.
foto: www.gp2series.comMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?