Významný výrobca výpočtovej a kancelárskej techniky bude v sezóne 2007 hlavným sponzorom pilota tímu RSPORTS.
Firma CDW patrila už minulý rok k hlavnému sponzorovi tímu RuSPORT, kde pretekal aj Justin Wilson. Spojenie tímov RuSPORT a Rocketsports neznamenalo pre novovzniknutú stajňu RSPORTS stratu tohto významného sponzora. Okrem finančnej podpory tímu a najmä kariéry Wilsona zo strany CDW bude firma rovnako, ako v minulom roku poskytovať svoje know-how a produkty.
Mark J.Gambill - viceprezident spoločnosti CDW: "CDW poskytne tímu RSPORTS potrebné technologické produkty a odborné poznatky. Táto jedinečná spolupráca prezentuje, ako dokážeme našou informačnou technológiou pomôcť viacerým organizáciám dosiahnúť svoje ciele. Tím (RuSPORT) bol v minulom roku skvelý a tešíme sa na ďalšiu vzrušujúcu sezónu."
Dan Pettit - majiteľ tímu RSPORTS: "Sme potešení, že môžeme začať pretekársku sezónu so silnou podporou od CDW. Príspevok v oblasti technológie a IT poznatkov od CDW nám umožní dosiahnúť potrebnú konkurencieschopnosť a pomôže nám udržať sa v popredí každých pretekov."
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?