Významný výrobca výpočtovej a kancelárskej techniky bude v sezóne 2007 hlavným sponzorom pilota tímu RSPORTS.
Firma CDW patrila už minulý rok k hlavnému sponzorovi tímu RuSPORT, kde pretekal aj Justin Wilson. Spojenie tímov RuSPORT a Rocketsports neznamenalo pre novovzniknutú stajňu RSPORTS stratu tohto významného sponzora. Okrem finančnej podpory tímu a najmä kariéry Wilsona zo strany CDW bude firma rovnako, ako v minulom roku poskytovať svoje know-how a produkty.
Mark J.Gambill - viceprezident spoločnosti CDW: "CDW poskytne tímu RSPORTS potrebné technologické produkty a odborné poznatky. Táto jedinečná spolupráca prezentuje, ako dokážeme našou informačnou technológiou pomôcť viacerým organizáciám dosiahnúť svoje ciele. Tím (RuSPORT) bol v minulom roku skvelý a tešíme sa na ďalšiu vzrušujúcu sezónu."
Dan Pettit - majiteľ tímu RSPORTS: "Sme potešení, že môžeme začať pretekársku sezónu so silnou podporou od CDW. Príspevok v oblasti technológie a IT poznatkov od CDW nám umožní dosiahnúť potrebnú konkurencieschopnosť a pomôže nám udržať sa v popredí každých pretekov."
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.