Dvacetiletý Andrew Ranger definitivně vzdal své šance na kokpit v šampionátu Champ Car a pro rok 2007 se přesune do nové kanadské série závodů NASCAR.
Ranger debutoval v roce 2005 a již při druhém startu získal pódiové umístění. Ihned byl označován za novou kanadskou hvězdu, ale velmi rychle následoval pád na zem.
Po dvě sezóny se u Conquest Racing jen trápil až na něj nakonec nezbylo místo v kokpitu. „V Champ Car jsem závodil a tuto sérii mám rád, ale je velmi drahá,“ řekl Ranger.
„Chci mít budoucnost a nevím, jestli bych ji v Champ Car měl. O to abych dostal kokpit jsem musel každý rok bojovat, letos už jsem ho nedostal. Rozhodl jsem se jít do NASCAR.“
Jako v případě Nelsona Philippeho po Rangerovi kterýkoliv volný tým požaduje peníze, což si Kanaďan nemůže dovolit, protože je nemá.
Než Andrew Ranger nastoupil u Conquest Racing, krátce testoval u Forsythe Racing. Manažer týmu Neil Micklewright vidí v tomto případu současný problém seriálu Champ Car.
„Znám Andrewa, o kokpit v Champ Car se snažil velmi tvrdě,“ řekl Micklewright. „Ale tato situace je důkazem, kde se nacházíme. Máme před sebou hodně práce, abychom závody Champ Car zatraktivnili pro sponzory. Raději bych týmy, které mají sponzory a mezi jezdci si vybírají. V této situaci ještě nejsme.“
foto: Augie HermenegildoSpolečnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?