Dvacetiletý Andrew Ranger definitivně vzdal své šance na kokpit v šampionátu Champ Car a pro rok 2007 se přesune do nové kanadské série závodů NASCAR.
Ranger debutoval v roce 2005 a již při druhém startu získal pódiové umístění. Ihned byl označován za novou kanadskou hvězdu, ale velmi rychle následoval pád na zem.
Po dvě sezóny se u Conquest Racing jen trápil až na něj nakonec nezbylo místo v kokpitu. „V Champ Car jsem závodil a tuto sérii mám rád, ale je velmi drahá,“ řekl Ranger.
„Chci mít budoucnost a nevím, jestli bych ji v Champ Car měl. O to abych dostal kokpit jsem musel každý rok bojovat, letos už jsem ho nedostal. Rozhodl jsem se jít do NASCAR.“
Jako v případě Nelsona Philippeho po Rangerovi kterýkoliv volný tým požaduje peníze, což si Kanaďan nemůže dovolit, protože je nemá.
Než Andrew Ranger nastoupil u Conquest Racing, krátce testoval u Forsythe Racing. Manažer týmu Neil Micklewright vidí v tomto případu současný problém seriálu Champ Car.
„Znám Andrewa, o kokpit v Champ Car se snažil velmi tvrdě,“ řekl Micklewright. „Ale tato situace je důkazem, kde se nacházíme. Máme před sebou hodně práce, abychom závody Champ Car zatraktivnili pro sponzory. Raději bych týmy, které mají sponzory a mezi jezdci si vybírají. V této situaci ještě nejsme.“
foto: Augie HermenegildoFord Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?