Dvacetiletý Andrew Ranger definitivně vzdal své šance na kokpit v šampionátu Champ Car a pro rok 2007 se přesune do nové kanadské série závodů NASCAR.
Ranger debutoval v roce 2005 a již při druhém startu získal pódiové umístění. Ihned byl označován za novou kanadskou hvězdu, ale velmi rychle následoval pád na zem.
Po dvě sezóny se u Conquest Racing jen trápil až na něj nakonec nezbylo místo v kokpitu. „V Champ Car jsem závodil a tuto sérii mám rád, ale je velmi drahá,“ řekl Ranger.
„Chci mít budoucnost a nevím, jestli bych ji v Champ Car měl. O to abych dostal kokpit jsem musel každý rok bojovat, letos už jsem ho nedostal. Rozhodl jsem se jít do NASCAR.“
Jako v případě Nelsona Philippeho po Rangerovi kterýkoliv volný tým požaduje peníze, což si Kanaďan nemůže dovolit, protože je nemá.
Než Andrew Ranger nastoupil u Conquest Racing, krátce testoval u Forsythe Racing. Manažer týmu Neil Micklewright vidí v tomto případu současný problém seriálu Champ Car.
„Znám Andrewa, o kokpit v Champ Car se snažil velmi tvrdě,“ řekl Micklewright. „Ale tato situace je důkazem, kde se nacházíme. Máme před sebou hodně práce, abychom závody Champ Car zatraktivnili pro sponzory. Raději bych týmy, které mají sponzory a mezi jezdci si vybírají. V této situaci ještě nejsme.“
foto: Augie HermenegildoMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.