Druhý závod šampionátu IndyCar série je za námi. Pojďme si prostřednictvím fotografii ukázat, jak to na Floridě v ulicích města St. Petersburg vypadalo.
Dan Wheldon se bude pravděpodobně snažit na tento závod co nejrychleji zapomenout. Nepovedený víkend korunovaný havárií v tréninku zakončil devátým místem v cíli.
V úzkých ulicích města bylo těžké předjíždět, takže jezdci často tvořili jeden velký vláček vozů, který po 95. kol vedl Helio Castroneves.
Start se tentokrát obešel bez vážnějších nehod a po vcelku fádním závodě se v cíli radovali Helio Castroneves, Scott Dixon a Tony Kanaan.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.