Panther Racing review: V Homesteadu hýřil tým ze čtvrtého místa nadšením. V St. Petersburgu se karta obrátila a ani jeden z monopostů nebojoval o pozice. Meira měl problémy s převodovkou a Matsuura se znovu zapletl do kolize se Simmonsem.
Vitor Meira, 16. místo Tento víkend neukázal náš tým v dobrém světle. Po tři kola jsme opravovali přední křídlo a převodovku, potom byl vůz konkurenceschopný. Pokud bychom neměli problémy s převodovkou, mohli jste znovu dojet v první pětce. Tým je známý pro svou schopnost vrátit se zpět, a to v Motegi dokážeme.
Kosuke Matsuura, 17. místo Z Jeffa Simmonse jsem opravdu naštvaný, dnes do mě znovu narazil. Během dvou týdnů v řadě a ještě se neumluvil. Je to nefér a neuctivé. Jestliže by byla chyba na mé straně, omluvil bych se mu ihned a rovnou. Všichni jezdci by se měli respektovat. Jsem zklamaný, jak se zachoval, když jsem si za ním přišel promluvit. Každopádně jsem vděčný mechanikům, kteří rychle opravili mé auto a já bych schopen dojet do cíle.
foto: IndyCar MediaMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?