Panther Racing review: V Homesteadu hýřil tým ze čtvrtého místa nadšením. V St. Petersburgu se karta obrátila a ani jeden z monopostů nebojoval o pozice. Meira měl problémy s převodovkou a Matsuura se znovu zapletl do kolize se Simmonsem.
Vitor Meira, 16. místo Tento víkend neukázal náš tým v dobrém světle. Po tři kola jsme opravovali přední křídlo a převodovku, potom byl vůz konkurenceschopný. Pokud bychom neměli problémy s převodovkou, mohli jste znovu dojet v první pětce. Tým je známý pro svou schopnost vrátit se zpět, a to v Motegi dokážeme.
Kosuke Matsuura, 17. místo Z Jeffa Simmonse jsem opravdu naštvaný, dnes do mě znovu narazil. Během dvou týdnů v řadě a ještě se neumluvil. Je to nefér a neuctivé. Jestliže by byla chyba na mé straně, omluvil bych se mu ihned a rovnou. Všichni jezdci by se měli respektovat. Jsem zklamaný, jak se zachoval, když jsem si za ním přišel promluvit. Každopádně jsem vděčný mechanikům, kteří rychle opravili mé auto a já bych schopen dojet do cíle.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.