Majitel týmů Panther Racing John Barnes je zástupcem názoru, že by se měla série IndyCar stát doprovodným programem závodů NASCAR.
Účelem je samozřejmě přilákat další fanoušky k formulovým monopostům. „Mohli bychom se střídat se sobotními závody Busch a ARCA a oni (Nextel Cup) by si jezdili v neděli,“ řekl Barnes.
„Nemám problém být na druhém místě. Chci se jen postavit před jejich fanoušky a ukázat jim pravé závody,“ pokračoval Barnes.
IndyCar a NASCAR hostí několik stejných oválů, takže reálná šance tu je. Ostatní podniky IRL, například na klasických okruzích, by se mohly konat samostatně.
Nicméně obchodní prezident IRL Terry Angstadt podobný názor plně nesdílí. Podle jeho slov je IRL úplně jinou atrakcí pro diváky a nezaslouží si být jen doplňkem víkendových závodů NASCAR. Přesto u některých podniků by se spolupráce dala skloubit.
„Chtěli bychom udělat naši sérii ještě lepší. A každému nápadu vycházíme vstříc. Ale na druhou stranu jsme sérii na vysoké úrovni. Je těžké říci, že Indianapolis 500 není základním stavebním kamenem série, dokonce ne-li nejvýznamnějším závodem na světě,“ dokončil Angstadt.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?