 
            Majitel týmů Panther Racing John Barnes je zástupcem názoru, že by se měla série IndyCar stát doprovodným programem závodů NASCAR.
Účelem je samozřejmě přilákat další fanoušky k formulovým monopostům. „Mohli bychom se střídat se sobotními závody Busch a ARCA a oni (Nextel Cup) by si jezdili v neděli,“ řekl Barnes.
„Nemám problém být na druhém místě. Chci se jen postavit před jejich fanoušky a ukázat jim pravé závody,“ pokračoval Barnes.
IndyCar a NASCAR hostí několik stejných oválů, takže reálná šance tu je. Ostatní podniky IRL, například na klasických okruzích, by se mohly konat samostatně.
Nicméně obchodní prezident IRL Terry Angstadt podobný názor plně nesdílí. Podle jeho slov je IRL úplně jinou atrakcí pro diváky a nezaslouží si být jen doplňkem víkendových závodů NASCAR. Přesto u některých podniků by se spolupráce dala skloubit.
„Chtěli bychom udělat naši sérii ještě lepší. A každému nápadu vycházíme vstříc. Ale na druhou stranu jsme sérii na vysoké úrovni. Je těžké říci, že Indianapolis 500 není základním stavebním kamenem série, dokonce ne-li nejvýznamnějším závodem na světě,“ dokončil Angstadt.
foto: IndyCar Media 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?