Vision Racing review - kvalifikace: Během celého závodního víkendu si Thomas Scheckter a Ed Carpenter drželi 16. a 17. místo, zatímco A.J. Foyt dosahoval časů první desítky. V kvalifikaci si Scheckter s Foytem prohodil role, jiné změny se nekonaly.
Thomas Scheckter, 8. místo Z mého kola jsem nedostal to nejlepší. Škoda, že jsem se otřel o zeď, ale budeme mít dobré nastavení pro zítřejší závod. Těším se, máme připraveno skvělé auto.
Ed Carpenter, 16. místo Byl jsem sice trochu rychlejší, ale musím se dostat pod 63 vteřin. Uvidíme co se s tím bude dát udělat v závodě. Jednokolová kvalifikace je velmi těžká, ale toto je pravděpodobně nejlepší výkon, který jsem v tomto formátu podal. Vůz je schopný vlézt se pod 63 vteřin. Jsem jen trochu pomalejší. Zítra musím odjet vyrovnaný závod a vyhnout se problémům.
A.J. Foyt IV, 17. místo Z kvalifikace jsem velmi zklamaný, protože jsme byli o vteřinu pomalejší, než v ranním tréninku. Dráha je trošku těžší a kluzčí, celkově jsme neměli dobré kolo. Bude to dlouhý závod, důležité je vyrovnaná rychlost a dojetí do cíle.
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.