Vision Racing review - kvalifikace: Během celého závodního víkendu si Thomas Scheckter a Ed Carpenter drželi 16. a 17. místo, zatímco A.J. Foyt dosahoval časů první desítky. V kvalifikaci si Scheckter s Foytem prohodil role, jiné změny se nekonaly.
Thomas Scheckter, 8. místo Z mého kola jsem nedostal to nejlepší. Škoda, že jsem se otřel o zeď, ale budeme mít dobré nastavení pro zítřejší závod. Těším se, máme připraveno skvělé auto.
Ed Carpenter, 16. místo Byl jsem sice trochu rychlejší, ale musím se dostat pod 63 vteřin. Uvidíme co se s tím bude dát udělat v závodě. Jednokolová kvalifikace je velmi těžká, ale toto je pravděpodobně nejlepší výkon, který jsem v tomto formátu podal. Vůz je schopný vlézt se pod 63 vteřin. Jsem jen trochu pomalejší. Zítra musím odjet vyrovnaný závod a vyhnout se problémům.
A.J. Foyt IV, 17. místo Z kvalifikace jsem velmi zklamaný, protože jsme byli o vteřinu pomalejší, než v ranním tréninku. Dráha je trošku těžší a kluzčí, celkově jsme neměli dobré kolo. Bude to dlouhý závod, důležité je vyrovnaná rychlost a dojetí do cíle.
foto: IndyCar MediaMinulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?