St. Petersburg, 3. trénink: Tabulkám nejrychlejších časů nadále vévodí brazilský pilot týmu Penske. Druhé místo tentokrát obsadil jeden z favoritů závodu Dario Franchitti.
Pozadu nezůstává ani Sam Hornish, který si pro sezónu 2007 vytýčil cíl vyhrát na klasickém okruhu.
Po celý víkend příjemně překvapuje Darren Manning z týmu A.J. Foyt Enterprises. Při úvodním závodě v Miami patřil až do druhé desítky, v St. Petersburgu se zařadil o trochu výše.
Naopak Vision Racing se jen trápí. Neschopnost inženýrů a jezdců vhodně vyladit monopost zapříčinila, že i do třetice obsadili Ed Carpenter a Thomas Scheckter dvě předposlední místa. Úplně poslední je doposud Sarah Fisher.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.