Tím BCN bude musieť hľadať náhradu za argentínskeho pilota, ktorého len nedávno prijal pod svoje krídla.
Tím pod vedením Enrique Scalabroniho musel prepustiť zo svojich služieb bývalého pilota španielského seriálu Formula 3, ktorý len pred mesiacom dostal "isté" miesto popri expilotovi F1 Sakonovi Yamamotovi v tíme BCN Competition.
Dôvod je jednoduchý a bohužiaľ v tomto športe, kde sa točia veľké peniaze, zásadný. Ricardovi Risattimu sa bohužiaľ otočili jeho hlavní sponzori, ktorých mal v Južnej Amerike a Európe chrbtom. 20-ročný Argentínčan však nestráca nádeje a napriek výraznému oslabeniu jeho sponzorskej základne hľadá miesto v inom šampionáte.
Štartovná listina šampionátu Grand Prix 2 je po tomto kroku tímu BCN ešte otvorená. Je však isté, že talent nebude pre nového uchádzača jediným kritériom pre vstup do predsiene Formule 1.
Ilustračné foto: www.gp2series.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?