Tím BCN bude musieť hľadať náhradu za argentínskeho pilota, ktorého len nedávno prijal pod svoje krídla.
Tím pod vedením Enrique Scalabroniho musel prepustiť zo svojich služieb bývalého pilota španielského seriálu Formula 3, ktorý len pred mesiacom dostal "isté" miesto popri expilotovi F1 Sakonovi Yamamotovi v tíme BCN Competition.
Dôvod je jednoduchý a bohužiaľ v tomto športe, kde sa točia veľké peniaze, zásadný. Ricardovi Risattimu sa bohužiaľ otočili jeho hlavní sponzori, ktorých mal v Južnej Amerike a Európe chrbtom. 20-ročný Argentínčan však nestráca nádeje a napriek výraznému oslabeniu jeho sponzorskej základne hľadá miesto v inom šampionáte.
Štartovná listina šampionátu Grand Prix 2 je po tomto kroku tímu BCN ešte otvorená. Je však isté, že talent nebude pre nového uchádzača jediným kritériom pre vstup do predsiene Formule 1.
Ilustračné foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?