Andretti Green Racing review - Vysoké cíle týmu se nenaplnily. Ani jeden ze čtveřice pilotů si závod nepochvaloval. Naopak, jeden problém střídal druhý.
Danica Patrick dokonce zažila nehodu, která se často nestává, přesto není ojedinělá. Při odjezdu od mechaniků zavadila pravým předním kolem o stojící pneumatiku vedlejšího boxu Daria Franchittiho. Jeden mechanik dokonce musel z místa akrobatickým pohybem uskočit. Náraz byl přesto silný natolik, aby Patrick vyřadil.
Tony Kanaan, 5. místo Dnes večer se nedařilo. Hodně jsme riskovali, abychom se dotáhli na přední pozice, tak to mělo být. Teď víme, jaké nastavení nepoužít. Ale musím poděkovat všem chlapcům. Byl jsem o kolo pozadu, ale oni mě dostali po skvělé zastávce zpátky.
Dario Franchitti, 7. místo Jsem velmi zklamaný. Ve voze Canadian Club byla těžká noc. Po startu jsem cítil, že máme dobrou rychlost. Postupoval jsem dopředu a potom v první fázi přišel problém s palivovou nádrží. To nás posunulo zpět dozadu a začali jsme se trápit. Jakmile se před námi objevil vůz, ztráceli jsme přilnavost. Celou noc byl problém s přilnavostí, nedotáčivostí a přetáčivostí.
Danica Patrick, 14. místo - nedojela Jsem tak zklamaná. Nedělám takové chyby, nemohu uvěřit co se stalo. Hádám, že mě na to míra pravděpodobnosti měla upozornit. Celou dobu se snažíte na 100%. Překvapí, když se to přihodí právě vám. Avšak jsem ráda, že se to nestává velmi často.
Marco Andretti, 20. místo - nedojel Jsem si jistý, že na voze NYSE bylo něco špatně. Nic viditelného, takže mne stáhli ze závodu. Nemohu přesně říci, co bylo špatně. Je to neuvěřitelné. Škoda, protože chlapci pracovali tvrdě, aby vymazali rychlostní rozdíl.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.