Andretti Green Racing review - Vysoké cíle týmu se nenaplnily. Ani jeden ze čtveřice pilotů si závod nepochvaloval. Naopak, jeden problém střídal druhý.
Danica Patrick dokonce zažila nehodu, která se často nestává, přesto není ojedinělá. Při odjezdu od mechaniků zavadila pravým předním kolem o stojící pneumatiku vedlejšího boxu Daria Franchittiho. Jeden mechanik dokonce musel z místa akrobatickým pohybem uskočit. Náraz byl přesto silný natolik, aby Patrick vyřadil.
Tony Kanaan, 5. místo Dnes večer se nedařilo. Hodně jsme riskovali, abychom se dotáhli na přední pozice, tak to mělo být. Teď víme, jaké nastavení nepoužít. Ale musím poděkovat všem chlapcům. Byl jsem o kolo pozadu, ale oni mě dostali po skvělé zastávce zpátky.
Dario Franchitti, 7. místo Jsem velmi zklamaný. Ve voze Canadian Club byla těžká noc. Po startu jsem cítil, že máme dobrou rychlost. Postupoval jsem dopředu a potom v první fázi přišel problém s palivovou nádrží. To nás posunulo zpět dozadu a začali jsme se trápit. Jakmile se před námi objevil vůz, ztráceli jsme přilnavost. Celou noc byl problém s přilnavostí, nedotáčivostí a přetáčivostí.
Danica Patrick, 14. místo - nedojela Jsem tak zklamaná. Nedělám takové chyby, nemohu uvěřit co se stalo. Hádám, že mě na to míra pravděpodobnosti měla upozornit. Celou dobu se snažíte na 100%. Překvapí, když se to přihodí právě vám. Avšak jsem ráda, že se to nestává velmi často.
Marco Andretti, 20. místo - nedojel Jsem si jistý, že na voze NYSE bylo něco špatně. Nic viditelného, takže mne stáhli ze závodu. Nemohu přesně říci, co bylo špatně. Je to neuvěřitelné. Škoda, protože chlapci pracovali tvrdě, aby vymazali rychlostní rozdíl.
foto: IndyCar MediaNejvětším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?