Andretti Green Racing: nepovedený víkend

Kanaan, Tony
Kanaan, Tony, foto: IndyCar Media
iM3 26. března 2007 20:43
Sdílej:

Andretti Green Racing review - Vysoké cíle týmu se nenaplnily. Ani jeden ze čtveřice pilotů si závod nepochvaloval. Naopak, jeden problém střídal druhý.

Danica Patrick dokonce zažila nehodu, která se často nestává, přesto není ojedinělá. Při odjezdu od mechaniků zavadila pravým předním kolem o stojící pneumatiku vedlejšího boxu Daria Franchittiho. Jeden mechanik dokonce musel z místa akrobatickým pohybem uskočit. Náraz byl přesto silný natolik, aby Patrick vyřadil.

Tony Kanaan, 5. místo Dnes večer se nedařilo. Hodně jsme riskovali, abychom se dotáhli na přední pozice, tak to mělo být. Teď víme, jaké nastavení nepoužít. Ale musím poděkovat všem chlapcům. Byl jsem o kolo pozadu, ale oni mě dostali po skvělé zastávce zpátky.

Dario Franchitti, 7. místo Jsem velmi zklamaný. Ve voze Canadian Club byla těžká noc. Po startu jsem cítil, že máme dobrou rychlost. Postupoval jsem dopředu a potom v první fázi přišel problém s palivovou nádrží. To nás posunulo zpět dozadu a začali jsme se trápit. Jakmile se před námi objevil vůz, ztráceli jsme přilnavost. Celou noc byl problém s přilnavostí, nedotáčivostí a přetáčivostí.

Danica Patrick, 14. místo - nedojela Jsem tak zklamaná. Nedělám takové chyby, nemohu uvěřit co se stalo. Hádám, že mě na to míra pravděpodobnosti měla upozornit. Celou dobu se snažíte na 100%. Překvapí, když se to přihodí právě vám. Avšak jsem ráda, že se to nestává velmi často.

Marco Andretti, 20. místo - nedojel Jsem si jistý, že na voze NYSE bylo něco špatně. Nic viditelného, takže mne stáhli ze závodu. Nemohu přesně říci, co bylo špatně. Je to neuvěřitelné. Škoda, protože chlapci pracovali tvrdě, aby vymazali rychlostní rozdíl.

foto: IndyCar Media
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?