Andretti Green Racing review - Vysoké cíle týmu se nenaplnily. Ani jeden ze čtveřice pilotů si závod nepochvaloval. Naopak, jeden problém střídal druhý.
Danica Patrick dokonce zažila nehodu, která se často nestává, přesto není ojedinělá. Při odjezdu od mechaniků zavadila pravým předním kolem o stojící pneumatiku vedlejšího boxu Daria Franchittiho. Jeden mechanik dokonce musel z místa akrobatickým pohybem uskočit. Náraz byl přesto silný natolik, aby Patrick vyřadil.
Tony Kanaan, 5. místo Dnes večer se nedařilo. Hodně jsme riskovali, abychom se dotáhli na přední pozice, tak to mělo být. Teď víme, jaké nastavení nepoužít. Ale musím poděkovat všem chlapcům. Byl jsem o kolo pozadu, ale oni mě dostali po skvělé zastávce zpátky.
Dario Franchitti, 7. místo Jsem velmi zklamaný. Ve voze Canadian Club byla těžká noc. Po startu jsem cítil, že máme dobrou rychlost. Postupoval jsem dopředu a potom v první fázi přišel problém s palivovou nádrží. To nás posunulo zpět dozadu a začali jsme se trápit. Jakmile se před námi objevil vůz, ztráceli jsme přilnavost. Celou noc byl problém s přilnavostí, nedotáčivostí a přetáčivostí.
Danica Patrick, 14. místo - nedojela Jsem tak zklamaná. Nedělám takové chyby, nemohu uvěřit co se stalo. Hádám, že mě na to míra pravděpodobnosti měla upozornit. Celou dobu se snažíte na 100%. Překvapí, když se to přihodí právě vám. Avšak jsem ráda, že se to nestává velmi často.
Marco Andretti, 20. místo - nedojel Jsem si jistý, že na voze NYSE bylo něco špatně. Nic viditelného, takže mne stáhli ze závodu. Nemohu přesně říci, co bylo špatně. Je to neuvěřitelné. Škoda, protože chlapci pracovali tvrdě, aby vymazali rychlostní rozdíl.
foto: IndyCar MediaKodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?