Důvod je prostý. V Mexiku se neobjeví kvůli zdravotním problémům - otrava jídlem. Náhradníkem švýcarského týmu bude třiadvacetiletý Marcel Fassler.
Závod v Mexiku měl být pro Janiho posledním vystoupením před novou sezónou Champ Car, kde absolvuje svůj první rok. Samozřejmě je Jani velmi zklamán.
„Strašně moc jsem se na mexickou Grand Prix těšil. Jako minulý rok, chtěl jsem zakončit spolupráci s týmem nejlepším způsobem - získáním maxima bodů,“ řekl Jani.
„Také jsem chtěl získat informace o dráze, které by mohly být užitečné, jelikož s Champ Car zde budu také závodit.“
Marcel Fassler doposud v A1 Grand Prix neodjel jediný závod. „Chci získat body na této neznámé trati,“ řekl Fassler.
foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?