A.J. Foyt tento rok oslavuje padesátileté výročí aktivní účastní v motoristickém sportu. Jeden z nejslavnějších pilotů Ameriky již několik let provozuje vlastní stáj A.J. Foyt Enterprises, která se však nachází v krizi.
Tým hrál v poslední době až „třetí housle“ a po většinu času jistil zadní pozice. Foyt pro letošní ročník angažoval zkušeného Manninga s jasným cílem - vrátit se na čelo. Foyt provedl výrazné změny ve struktuře týmu, svého syna Larryho dosadil do pozice vedoucího týmu. Dále přivedl zpět inženýra Lena Paskuse, který v oboru patří mezi zkušené veterány.
„Rád bych nás viděl každý víkend v první desítce,“ řekl Foyt. „Vím, bude to těžké, ale když se to podaří, můžete myslet na TOP5 a potom jste v pozici, kdy jste schopni vyhrávat závody.“
Manning v roce 2005 hájil barvy týmu Target Chip Ganassi Racing, v následujícím roce se z IRL stál. „První desítka je reálná,“ řekl Manning. „Dokonce i na oválech superspeedway. Když jste v TOP10, vidíte jak je vše vyrovnané.“
„Darren, A.J. a inženýři si vedou velmi dobře,“ řekl Larry Foyt. „Pokud nadále udržíme zlepšení, znamená to, že jdeme správným směrem.“
foto: IndyCar MediaMinulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?