A.J. Foyt tento rok oslavuje padesátileté výročí aktivní účastní v motoristickém sportu. Jeden z nejslavnějších pilotů Ameriky již několik let provozuje vlastní stáj A.J. Foyt Enterprises, která se však nachází v krizi.
Tým hrál v poslední době až „třetí housle“ a po většinu času jistil zadní pozice. Foyt pro letošní ročník angažoval zkušeného Manninga s jasným cílem - vrátit se na čelo. Foyt provedl výrazné změny ve struktuře týmu, svého syna Larryho dosadil do pozice vedoucího týmu. Dále přivedl zpět inženýra Lena Paskuse, který v oboru patří mezi zkušené veterány.
„Rád bych nás viděl každý víkend v první desítce,“ řekl Foyt. „Vím, bude to těžké, ale když se to podaří, můžete myslet na TOP5 a potom jste v pozici, kdy jste schopni vyhrávat závody.“
Manning v roce 2005 hájil barvy týmu Target Chip Ganassi Racing, v následujícím roce se z IRL stál. „První desítka je reálná,“ řekl Manning. „Dokonce i na oválech superspeedway. Když jste v TOP10, vidíte jak je vše vyrovnané.“
„Darren, A.J. a inženýři si vedou velmi dobře,“ řekl Larry Foyt. „Pokud nadále udržíme zlepšení, znamená to, že jdeme správným směrem.“
foto: IndyCar MediaPřed třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.