A.J. Foyt tento rok oslavuje padesátileté výročí aktivní účastní v motoristickém sportu. Jeden z nejslavnějších pilotů Ameriky již několik let provozuje vlastní stáj A.J. Foyt Enterprises, která se však nachází v krizi.
Tým hrál v poslední době až „třetí housle“ a po většinu času jistil zadní pozice. Foyt pro letošní ročník angažoval zkušeného Manninga s jasným cílem - vrátit se na čelo. Foyt provedl výrazné změny ve struktuře týmu, svého syna Larryho dosadil do pozice vedoucího týmu. Dále přivedl zpět inženýra Lena Paskuse, který v oboru patří mezi zkušené veterány.
„Rád bych nás viděl každý víkend v první desítce,“ řekl Foyt. „Vím, bude to těžké, ale když se to podaří, můžete myslet na TOP5 a potom jste v pozici, kdy jste schopni vyhrávat závody.“
Manning v roce 2005 hájil barvy týmu Target Chip Ganassi Racing, v následujícím roce se z IRL stál. „První desítka je reálná,“ řekl Manning. „Dokonce i na oválech superspeedway. Když jste v TOP10, vidíte jak je vše vyrovnané.“
„Darren, A.J. a inženýři si vedou velmi dobře,“ řekl Larry Foyt. „Pokud nadále udržíme zlepšení, znamená to, že jdeme správným směrem.“
foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?