V Mexiku na okruhu Autodromo Hermanos Rodriguez nastoupí podruhé v kariéře za tým Velké Británie Oliver Jarvis, vítěz Formule Renault z roku 2005.
Třiadvacetiletý Jarvis hájil britské barvy poprvé v Číně v listopadu minulého roku, kde druhým místem v cíli příjemně překvapil. Po triumfu v šampionátu Formule Renault získal ocenění McLaren Autosport BRDC pro nejlepšího mladíka roku. Odměnou mu byla nabídka testovacích jízd s týmem McLaren Mercedes F1.
Jarvis měl původně otvírat sezónu A1 GP na Novém Zélandu, ale jeho povinnosti v japonském mistrovství Formule 3 mu v tom zabránily. Jarvis tedy nastoupí až nyní v Mexiku, kde mu bude asistovat a pomáhat dosavadní reprezentant Velké Británie Robbie Kerr.
„Na novém okruhu je to pro Oliviera skvělá příležitost,“ řekl šéf týmu John Surtees. „Při svém posledním vystoupení za Velkou Británii odjel v Číně velmi dobrý závod.“
foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?