V Mexiku na okruhu Autodromo Hermanos Rodriguez nastoupí podruhé v kariéře za tým Velké Británie Oliver Jarvis, vítěz Formule Renault z roku 2005.
Třiadvacetiletý Jarvis hájil britské barvy poprvé v Číně v listopadu minulého roku, kde druhým místem v cíli příjemně překvapil. Po triumfu v šampionátu Formule Renault získal ocenění McLaren Autosport BRDC pro nejlepšího mladíka roku. Odměnou mu byla nabídka testovacích jízd s týmem McLaren Mercedes F1.
Jarvis měl původně otvírat sezónu A1 GP na Novém Zélandu, ale jeho povinnosti v japonském mistrovství Formule 3 mu v tom zabránily. Jarvis tedy nastoupí až nyní v Mexiku, kde mu bude asistovat a pomáhat dosavadní reprezentant Velké Británie Robbie Kerr.
„Na novém okruhu je to pro Oliviera skvělá příležitost,“ řekl šéf týmu John Surtees. „Při svém posledním vystoupení za Velkou Británii odjel v Číně velmi dobrý závod.“
foto: A1 Grand Prix MediaMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.